Moje nowości, czyli lakiery hybrydowe Indigo :)

Witajcie :) 

Dziś przychodzę do Was z kilkoma nowościami, a mianowicie zakupiłam maleńki zestaw hybryd z Indigo ... bardzo chciałam wypróbować ich hybrydy, dlatego też skusiłam się na basę, top oraz jeden kolor, w tym przypadku jest to Tiffany :) 




 Bardzo wiele dobrego słyszałam o Indigo dlatego też postanowiłam w nie zainwestować... cenowo niestety nie są tak korzystne dla naszego portfela, jak te z Semilac, ale mam nadzieję, że cena będzie adekwatna do ich jakości :) 


W miejscu, gdzie kupowałam te hybrydy dostałam gratis 3 próbki żeli UV Enjoy :) 
Strasznie się cieszę, że będę mogła je przetestować, gdyż od dawna chodziły mi one po głowie :) 


Macie może jakieś doświadczenia z tymi hybrydami?
Wiem, że wiele osób je sobie chwali, ale również wielu osobą przeszkadza ich konsystencja :) 

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa bazy i topu. Jak przetestujesz to koniecznie napisz jak się trzymają i jak jest ze ściąganiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z pewnością dam znać, jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też się czaję na indigo, ale póki co za drogie jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda mogłyby być tańsze :) właśnie z powodu ceny zapewne nie kupię kolejnych kolorów :(

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. hmm a moje nie są gęste ... bazę i top już testowałam pod lakiery Semilac i wszystko super się trzyma :)

      Usuń
    2. testowałam je i jak dla mnie też za gęste :/ ciężko się z nimi pracuje, lepsze Semilac :D

      Usuń
  5. używałam białej hybrydy (mini) ale jest dosyć gęsta co mnie zraziło do dalszego zakupu myśląc, że pozostałe też takie będą :/

    OdpowiedzUsuń