Semilac złoto nr.037 Gold Disco +mięta nr. 022 Mint / zdobienie One Stroke :)

Witajcie :) 

Przyszła pora na zmianę moich hybrydek :) 
Co prawda mamy już jesień, ale u mnie nadal królują letnie kolorki :) 
Dziś połączenie mięty ze złotem, ale żeby nie było tak nudno i oczywiście na kciuku wykonałam delikatne kwiatowe zdobienie metodą One Stroke  :) 


Do zdobienia użyłam następujących kolorów: 

- Semilac Top oraz Base
- Semilac nr.037 Gold Disco 
- Semilac nr. 022 Mint
- Semilac nr. 001 Strong White
- Semilac nr. 033 Pink Doll


 Lakiery te można nabyć na pazurki.com.pl 
W moim przypadku utrzymują się one około 2-3 tygodni, więc rewelacja, a zarazem nie są drogie w porównaniu do innych lakierów hybrydowych dostępnych na rynku :) 


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Śliczne :) szkoda że błękit trochę przebija :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w realu nie przebija, to wina oświetlenia, a raczej fleszu aparatu :) ... muszę coś pokombinować z oświetleniem, ale jakoś nie mam do tego głowy :D

      Usuń
  2. gold disco to bardzo uniwersalny lakier, widziałam go w wielu połączeniach ale z miętką chyba najładniej się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta miętka :) Bardzo ładnie wyszedł Ci kwiatuszek :)

    OdpowiedzUsuń