Semilac nr.047 "Pink Peach Milk"

Witajcie :) 

Dziś pierwsza odsłona mojej przygody z lakierami hybrydowymi Semilac:) 

Użyłam koloru 047 Pink Peach Milk który jest pięknym pastelowym różem.
Lakiery można zakupić na http://diamond-cosmetics.eu/

Poniższe zdjęcia przedstawiają stan paznokci po 3 dniach od aplikacji :)



Na koniec moja skromna "kolekcja" ;) ale w tajemnicy powiem, że już się powiększa :) 



Miłego dnia :) 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. piękny kolorek :-) czekam na kolejne :D
    I ciekawa jestem co zamówiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny kolorek :) lubię takie stonowane róże

    OdpowiedzUsuń
  3. ten różowy średnio mi leży, choć najgorszy nie jest, za to pozostałe lakiery ze wzornika przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) sama jestem ciekawa jak reszta kolorków będzie prezentowała się na pazurkach :)

      Usuń