Semilac- nowe kolorki ...

Witajcie moi mili :)

Moja skromna "kolekcja" lakierów powiększyła się o 6 nowych kolorków: 

- 001 Strong White- czyli klasyczna śnieżnobiała biel
- 002 Delicate French- transparentny mleczny róż do frencha 
- 031 Black Diamond- głęboka czerń
- 105 Stylish Gray- typowa popiel
- 065 Wild Strawberry- typowo truskawkowy odcień
-055 Peach Milk- mleczny brzoskwiniowy odcień
-004 Classic Nude- kolor nude z lekką domieszką zgaszonego różu


Muszę przyznać, że i mnie dopadła mania na hybrydowe pazurki. 
Teraz sama przekonałam się jaka to wygoda i oszczędność czasu.
... już nie muszę się martwić oto, że moje paznokcie będą wyglądać nieestetycznie...
... nie trzeba czekać, aż paznokcie wyschną, co dość często kończyło się klęską :) 
... hybryda to kolejne 2-3 tygodnie spokoju z malowaniem :) 


A wy jakie macie doświadczenia z lakierami hybrydowymi?
Polecacie jakieś konkretne firmy?
Jak długo Wam się utrzymają? 

Ja ze swojej strony mogę powiedzieć tylko tyle, iż lakiery Semilac są rzeczywiście bardzo dobre, utrzymują się bardzo długo bez jakichkolwiek odprysków, czy też ubytków. Gama kolorystyczna jest  również ogromna. 

 
Kolorki prezentują się następująco:

5) 065 Wild Strawberry
6) 031 Black Diamond
7) 001 Strong White
8) 002 Delicate French
9) 004 Classic Nude
10) 055 Peach Milk 
11) 105 Stylish Gray


Pozdrawiam :) 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 komentarzy:

  1. piękne! :))) czekam co nimi zmalujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ciągle się nad nimi zastanawiam...czy one nie zmużą? i czy nie przesuwają się podczas utwardzania w lampie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kompletnie nic się z nimi nie dzieje, przynajmniej ja nic takiego nie doświadczyłam. :)

      Usuń
  3. Mam Strong White i Delicate French i kilka innych i je uwielbiam :). Tylko zauważyłam, że Strong White położony na całą płytkę paznokcia marszczy się w lampie, już dwa razy się tak zdarzyło. Może kładę za grube warstwy białego, muszę jeszcze przy nim pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszałam od dziewczyn, że z tym białym może być mały problem i najlepiej kłaść go bardzo cienkimi warstwami :) na próbniku był okey, teraz czas przetestować go na paznokciach :)

      Usuń
  4. wszystkie bardzo mi się podobają, szczególnie zwróciłam uwagę na dolny rządek wzornika <3 <3 Semilac jest dobry i niedrogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę zamówić tego nudziaka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne mieszkanko :) Też muszę kupić coś takiego do walizki, bo póki co niesfornie się przemieszczają. Świetna kolekcja i to prawda, hybrydy to świetna metoda dla leniwych ;P Spokój na co najmniej 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń