Semilac ... czyli rozpoczynam przygodę z hybrydami :)

Witajcie :) 

Pamiętacie mój poprzedni wpis? 
Wspominałam w nim o moich nowych hybrydach ... oto i one ...

Zakupiłam 4 kolorowe lakiery oraz bazę wraz z top-em...
Wczoraj użyłam ich pierwszy raz i jestem zachwycona ... lakier idealnie i równomiernie pokrył płytkę paznokciową, a top pięknie je nabłyszczył :) 
Mam nadzieję, że będą się długo trzymać :) 

ps. przepraszam za koszmarną jakość zdjęć, ale były robione nie moim aparatem ... 
... całe szczęście jutro moja lustrzanka wraca do mnie :D 



Kolorki prezentują się następująco:

1) 032 BISCUIT 
2) 047 PINK PEACH MILK 
3) 027 INTENSE RED 
4) 018 COBALT 

Udanego weekendu :* 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. piękne kolory! :)))
    myślę o takim zestawie dla siostry na święta :) ale zaczęła często malować paznokcie i muszę wybadać czy chciałaby wrócić do hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam hybryd Semilac i bardzo sobie je chwalę, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dobrze wiedzieć, właśnie szykuje się do kolejnego zamówienia :)

      Usuń
  3. A ten cobalt jest w rzeczywistości taki jak na zdjęciu? Bo poluję na taki intensywny niebieski ale coś nie mogę znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi określić, gdyż nie wiem jakie nasycenie wyświetla ci twój monitor, ale jest dość intensywny. Typowo chabrowy kolor :)

      Usuń
    2. Coś a'la kiko electric blue? :D

      Usuń
    3. nie, wydaje mi się, że ten Semilac jest bardziej stonowany :)

      Usuń