Powracam na dobre :) ... Semilac

Witajcie, po bardzo długiej nieobecności postanowiłam już tak konkretnie powrócić do "pazurkowego" blogowania :) ... bardzo mi tego brakowała, ale niestety technicznie nie byłam w stanie dalej go prowadzić, byłam w ciągłych rozjazdach, wakacje, obowiązki itd. .... całe szczęście moje życie w miarę się ustabilizowało, a przynajmniej na tyle, żeby powrócić. 

Nie było mnie prawie 9 miesięcy, częściowo zawiesiłam działalność bloga, ale teraz obiecałam sobie, że wracam no dobre. Nie wiem jak często będą pojawiać się posty, ale chciałabym je wstawiać przynajmniej 2 razy w tygodniu.... ale czas pokaże ... mam cichą nadzieję, że jeszcze ktoś o mnie pamięta :) 

... a dziś taki mały przedsmak tego co w przyszłości będzie się najczęściej pojawiać, czyli paznokcie hybrydowe ...

Jak wiecie jestem po skończonych kurach paznokci żelowych, manikiuru oraz zdobień one storke, teraz postanowiłam poszerzyć swoje horyzonty i zainwestować w hybrydy.  Wczoraj właśnie przyszło jedno z moich pierwszych, ale nie ostatnich hybrydowych zamówień.


Życzę Wszystkim miłego i spokojnego dnia :) 




Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. fajnie że jesteś! :)
    pochwal się jakie cuda do Ciebie przyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że pamiętamy :) Miło, że jesteście - Ty i Twoje piękne pazurki :)
    A ja mam zamiar dziś zamówić Semilaki :D Szaleństwo ostatnio z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, czekam na efekty ;) też kiedyś stylizowałam paznokcie, a teraz zaczynam za tym zawodem tęsknić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem witamy ponownie :)
    I ze zniecierpliwieniem czekam na hybrydy, też zaczynam z nimi kombinować, ale na dniach muszę jeszcze zaopatrzyć się w lepsze lakiery i prawdopodobnie zdecyduję się własnie na te z Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że wracasz, czekam na hybrydowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że powróciłaś :D

    http://luxwell.blogspot.com/2014/10/3.html

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam zatem na otwarcie paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No Hej :D Fajnie że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o super że wróciłaś :) czekam na nowe pomysły i posty :D
    Też zainwestowałam w te hybrydy i zaczne z nimi przygode :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że znowu będziesz tu pisać. Jak najwięcej weny! :)

    OdpowiedzUsuń