Hybrydowy zawrót głowy :)

Hallo :D 

cóż mogę napisać ... przepadałam :D 
Kolejne hybrydowe nowości już u mnie, a to jeszcze nie koniec, gdyż czekam na kolejne :) 

Tym razem wybrałam trzy kolorki, bazę, top oraz dwa preparaty płynne, czyli aceton do zmywania hybrydy oraz odtłuszczacz Cleaner :)



Moje kolorki to :

- 037 "Gold Disco" piękne brokatowe złoto- jest idealne do zdobień
- 022 "Mint"- typowa mięta
- 034 "Marid Gras"- fioleto-róż piękny jesienny kolor 

Jak widać na zdjęciach mój zbiór powiększył się o kolejny Top i Bazę, jak również o Aceton oraz Nail Cleaner Diamond Cosmetics Poland 

NAIL CLEANER 
To płyn do przemywania i odtłuszczania masy UV, przydatny przy przemywaniu narzędzi, pojemników, lamp. Doskonale usuwa on cieniutką klejącą warstwą powstałą na utwardzonym żelu w lampie UV.

ACETON
Służy on do usuwania lakieru hybrydowego Semilac. 


Kolorki prezentują się następująco:  

 
Kolorki są naprawdę piękne, już wkrótce pojawi się pierwszy manicure wykonany tymi kolorkami, gdyż nie mogłam się powstrzymać i już zdążyłam testować je na sobie :D 

Często pytacie mnie, gdzie ja kupuje swoje lakiery, otóż kupuję je na http://pazurki.com.pl/

 Pozdrawiam :* 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Gold disco wygląda bardzo ładnie i nazwę ma fajną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, czekam aż pokażesz na paznokciach :) róż cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miętkę mam, ale od dłuższego czasu choruję na Mardi Gras, jest obłędny :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. mardi gras i mint mam, dobry wybór, a na gold disco poluję kiedyś będzie mój :P

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowności! muszę i ja zacząć bawić się w hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń