Fuksja kontra złoto od Semilac :)

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z delikatnym jesiennym zdobieniem ... 
Do wykonania tego prostego zdobienia użyłam trzech lakierów hybrydowych Semilac 

- 032 Biscuit rozbielony jasny, pastelowo- kremowy róż
- 037 Gold Disco klasyczne brokatowe złoto
- 034 Mardi Gras cudowna jesienna fuksja

Całość dopełniłam maleńkim, delikatnym akcentem w postaci serduszka, które również wykonanym lakierem nr. 034 Mardi Gras  


Tak paznokcie prezentują się po 4 dniach od aplikacji lakierów :) ... zero jakichkolwiek odprysków, pazurki nadal pięknie błyszczą ... czegóż chcieć więcej? :) 
Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

22 komentarze:

  1. niesamowite kolorki, strasznie podoba mi się to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny połysk ;) też ostatnio przerzuciłam się na hybrydy :) brak czasu niestety zmusił mnie do tego ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda hybrydy są dość wygodne pod tym względem :)

      Usuń
  3. Ten róż to cudo ;) bez wątpienia piękny.. a złoto bajeczne. Uwielbiam takie połączenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ta fuksja jest wyjątkowo piękna :) idealna na jesień :)

      Usuń
  4. cudne pazurki, mam te wszystkie kolory hybryd :) jak zrobilas te serce? jakim pędzelkiem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trzy mogłabym mieć, zwłaszcza fuksja jest świetna! Biscuit chciałam nawet kupić ostatnio, ale chyba im się skończył ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne znowu się pojawi :) być może chwilowo wyczerpali zapasy ;)

      Usuń
  6. Śliczny mani :) gdzie kupujesz swoje hybrydki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny mani:) gdzie kupujesz swoje hybrydki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kolory, też nimi często maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powiedz kochana, jak Ci się sprawdza Semilac? Już jakiś czas się zastanawiam nad ich zakupem :) Nie miałam do czynienia z hybrydą, ale są dość dobre opinie o Semilac'u ;)

    Zapraszam na DIY paznokcie akrylowe

    ps. jak Cię zaobserwować ? Nie mogę znaleźć ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona, nie mam z nimi najmniejszego problemu, trzymają się w nienaruszonym stanie 2-3 tygodnie i gdyby nie widoczny odrost pewnie nosiłabym je kolejne 2 tygodnie :) Aby obserwować mojego bloga wystarczy wcisnąć "obserwuj blog" z prawej strony nad pokazem slajdów :) ps. mam nadzieję, że się udało :)

      Usuń
  10. hahahah przysięgam, że szukałam przez 10 min ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha zdarza się :) a teraz powiedz mi jak ja ciebie mogę zaobserwować? gdyż tam gdzie pisze obserwujący mam szare puste okno :(

      Usuń
    2. obserwatorzy - dołącz się do tej witryny ;)

      Powiedz, czy dało radę, bo może u mnie jakiś błąd wyskakuje i nikt mi o tym nie powiedział :D

      Usuń
    3. niestety na samej stronie bloga się nie da, ale jakoś udało mi się zaobserwować przez twój profil :)

      Usuń