Aktualizacja lakieru hybrydowego Semilac nr.047 "Pink Peach Milk" po 2 tyg. od aplikacji :)

Witajcie, dziś mała aktualizacja stanu moich paznokcie po 2 tygodniach noszenia lakieru hybrydowego Semilac nr.047 "Pink Peach Milk"


Jak widać na zdjęciach odrost jest już dość spory, ale stan lakieru nie uległ zmianie ... paznokcie nadal pięknie błyszczą, nie mam ani jednego odprysku i gdyby nie ten widoczny odrost to mogłabym Go śmiało nosić kolejne dwa tygodnie :) 

Na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolona z jakości tych lakierów, a co najważniejsze nie są one drogie ... moja mała kolekcja Semilac-ów zaczyna się powoli powiększa, ale o tym w kolejnym poście :) 

Dla porównania paznokcie dzień po nałożeniu wyglądały następująco:

Raz jeszcze chciałabym gorąco podziękować naszej kochanej Darii za polecenie mi ich :* :* 
... pewnie gdyby nie ty to nigdy bym się nie zdecydowała na hybrydy :D :* 

Jeśli macie jakiekolwiek pytanie odnośnie tych lakierów, to śmiało pytajcie, chętnie na nie odpowiem :) 

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten odcień Semilaca, jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda jest piękny i bardzo uniwersalny :)

      Usuń
  2. ja też dzięki Darii dowiedziałam się o Semilac, uwielbiam ich kolory i cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest! :)))
    I trwałość rzeczywiście genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odrost :) Miło mi że dzięki mnie się przekonałaś do Semilaca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* jak ja mogła wcześniej żyć bez hybryd? :) hehe

      Usuń
  5. a ja słyszałam, że Semilac niszczy strasznie paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś nieumiejętnie je założy, a następnie zdejmie to i owszem, ale jeśli wszystko robi się jak należy (przynajmniej tak jest w moim przypadku) nie zauważyłam jakiegokolwiek zniszczenia :)

      Usuń