♥ Fioletowy Piasek p2 z topem ♥

Cześć dziewczyny po długiej nieobecności wracam ... dziś coś fioletowego i piaskowego, czyli jeden z moich ulubionych lakierów p2 ;) 

p2 Sand Style nr. 030

Warstw: 2
Wykończenie: piaskowe
Krycie: bardzo dobre
Cena: 1,95 E
Czas schnięcia: szybko
Pojemność: 11ml
Konsystencja: dość gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność: DM/Niemcy
Ogólna ocena: 5/5   

 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny efekt na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś bardziej mi się podoba bez topu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeprzecudny lakier! Szkoda że nie ma go w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie prezentuje się ten lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny!
    wracaj częściej <3 proszęęęę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, podobają mi się piaski z drobinkami, te o matowym wykończeniu też są przyzwoite jednak ten który prezentujesz jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny lakier.. kocham piaski i nigdy tekstury topem "nie psuję" , ale ten nawet z topem mi się podoba.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię piasków, drażni mnie ta tekstura gdy dotykam paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaki śliczny :D masz mi tu częściej pisac :D to rozkaz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny!!! Uwielbiam piaski:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj, wracaj! :D
    piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow,so beautiful!Ilike it so much!
    This is Alice from bornprettystore.
    We are looking for people to review our nail art products.
    If you are interested,please feel free to contact me :blog@bornprettystore.com
    Our online store:www.bornprettystore.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudwony lakier po prostu idealny nie ma jak dla mnie innego okreslenia
    zazdroszcze posiadania go :))0
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny :) Szkoda, że w Polsce nie da się dostać tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kilka piasków p2 i faktycznie lepiej wyglądają one z topem :) Dopiero wtedy pokazują swój cały urok, który chowa się pod teksturą i matem :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń