♥ Moje ulubione lakiery na sezon jesienny 2013 ♥

Cześć dziewczyny :) 

Dziś przychodzę do Was z moimi ulubionymi jesiennymi lakierami. Co prawda mam ich znacznie więcej, ale wybrałam te, które uważam za najbardziej godne uwagi :) 


♥ Inglot nr. 368  lakier ten pochodzi z zeszłorocznej jesiennej kolekcji Inglota jest to typowy czekoladowy odcień z mnóstwem mieniących się drobinek. 
Na moich pazurkach prezentuje się następująco: 

♥ Inglot nr. 371 jest to szarość wpadająca w brąz, ciężka do określenia. 
Lakier ten również pochodzi z zeszłorocznej jesiennej/kawowej kolekcji Inglota 

♥ Essie over the knee piękny brąz ze z złoto- miedzianymi drobinkami  
Na moich pazurkach prezentuje się następująco: 

♥ Essie lacquered up jest to piękne, soczysta, bardzo klasyczna czerwień
Na moich pazurkach sam lakier prezentuje się następująco: 

Sally Hansen nr. 620 Wine Not sam lakier ma kolor ślicznego perłowego wina

♥ Sally Hansen Anenome of mine typowy fioletowo- śliwkowy kolorek


Flormar nr. 418 piękny fiolet połyskujący na złoty brąz, jest to bardzo niespotykany oraz rzadko spotykany kolor. Mój pochodzi ze strony promoto

Golden Rose Rich Color nr.30 jest typowy buraczkowy kolor, taka klasyczna, bardzo kobieca czerwień/bordo.

p2 Sand Style nr.030 jest to piaskowy lakier w kolorze fioletu ze złotymi drobinkami.
Na moich pazurkach prezentuje się następująco: 

My Secert nr.121 czyli najzwyklejsza dobrze kryjąca czerń 


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. piękne kolory wybrałaś, pokaż z bliska lakiery sally bo je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki. Kwintesencja jesieni:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne paznokcie i piękne kolory! ja ostatnio dostałam w prezencie zestaw do brokatowego manicure z Nails Inc. i muszę przyznać, że gdybym miała lepsza paznokcie pewnie używałabym tych lakierów codziennie!

    przy okazji zapraszam do rozdania u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejsza jest czerwień według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kolorki ;) Również w takich gustuje jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!;) Chcicałabym wręczyć Ci nominację ”Liebster Blog Awards” , za trud włożony w prowadzenia bloga. To świetna okazja do bliższego poznania się w społeczności blogerek . Wystarczy odpowiedzieć na 11 pytań. Szczegóły znajdziesz tutaj: http://lilang-baso.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę wybrałaś idealne odcienie na jesień :) Piasek z P2 wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne typy :) kolorystyka jak najbardziej moja na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne fotki, widzę wszystkich opanował szał na ten "przepis" :))

    OdpowiedzUsuń