♥ Color Club "Back To Boho" Collection for Fall ♥

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z zestawem lakierów firmy Color Club, a dokładniej z zestawem  z kolekcji  "Back To Boho" :)

W skład zestawu wchodzi 7 lakierów, zakupiła je w Tk Maxx za około 37zł 
Jest to jesienna kolekcja i o ile dobrze pamiętam wyszła ona w 2011 roku.


Wkrótce wszystkie te lakiery zaprezentuję Wam na moich pazurkach, proszę tylko o chwilkę cierpliwości ;) 


Nomadic In Nude - jasnoszary kolor z odrobiną beżu
Earthy Angel - odcień karmelowy
New Bohemian - typowa mięta
Shabby Drab - delikatny chabrowy fiolet
Rad Nomad - fiolet z lekko szarawym odcieniem
Red-ical Gypsy - soczysta, klasyczna czerwień



Próbka kolorków:

Wiele z Was pyta mnie, gdzie kupuję swoje próbniki, otóż poniższy próbnik pochodzi ze strony promoto


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Na takim próbniku łatwiej ogarnąć później odpisywanie, ja nakupowałam tych okrągłych i trzeba się męczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, gratuluję. odkąd pojawił się u mnie tk maxx też poluję na jakieś fajne lakiery ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych lakierów. Wdziałam wiele razy takie zestawy w TK Maxx i zastanawiałam się brać czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nigdzie nie widziałam lakierów tej firmy, a szkoda, bo o ile pamiętam to holo mają cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te CeCetkowe sety z TkMaxxa są super! kolory bardzo fajne, czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaż jak najszybciej miętkę i karmel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 fajna :D muszę kiedyś wpaść do TK, mam daleko ale kurczę muszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są, czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak już pisałam, mam je i nawet dwa już użyłam na mani z pająkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka odcieni z tego zestawu :)
    Całkiem sympatyczna kolekcja..

    OdpowiedzUsuń