♥ Kolorowe zdobienie :) ♥

Witajcie kochani :) 

Dziś przygotowałam dla Was bardzo proste i szybkie zdobienie :) Do jego wykonania potrzebujemy biały, różowy oraz złoty lakier, jak również dwie farbki akrylowe tj. białą oraz czarną. 
Mam nadzieję, że moje zdobienie choć troszkę przypadnie Wam do gustu :)

 
 
 
 
 
 

Do zdobień użyłam dwóch farbek akrylowych oraz pędzelków od promoto.
Pędzelki bardzo dobrze rozprowadzają farbki, uważam, że jakość ich jest świetna, a co najważniejsze nie były drogie. 


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

46 komentarzy:

  1. baaaaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. strasznie się cieszę, że przypadł ci do gustu :)

      Usuń
  3. Super zdobienie! Takie komiksowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowe :D muszę kiedys coś takiego zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak wesoło się zrobiło! Świetne zdobionko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobienie :) Tez mi się z komiksem skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wyszło i świetne zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z pomysłem :))
    fajnie, że już wróciłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny mix :D od razu na miniaturce mi się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Silcare <3 Jesteś przykładem na to, że szałowe, niepowtarzalne wzorki na paznokciach można zrobić w naturlany sposób, nie trzeba wcale spędzać wielu godzin w salonach kosmetycznych przy nakładaniu żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdobienie bardzo mi się podoba + śliczny kształt paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie :) Twoje zestawienie jak zawsze zachwyca !

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja... z jajem i pomyslem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie zdobienie jest bardzo ładne i oczywiście bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o ja! ale mi się tu podoba!!! Zapraszam bardzo do mnie, niedlugo nwy post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kształt paznokci mi się bardzo podoba :) i to zdobienie komiksowe jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to razem wygląda! Piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  18. łał, rewelka ;) takie komiksowe, super

    OdpowiedzUsuń
  19. Super mix! Aż mnie nosi by stworzyć sobie coś na swoich pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  20. robiłam coś podobnego, ale dawno ;)
    Ty zresztą też, hehe :)
    lecę zobaczyć pozostale pracę i czekam na nowe :)

    OdpowiedzUsuń