♥Ados nr.05 i Manhattan nr.53F + zdobienie ♥

Witajcie :) 

Pomimo dość ponurej pogody za oknem postanowiłam ożywić swoje dłonie czymś bardziej neonowym, padło na błękit od Ados oraz neonowy róż z Manhattanu oraz delikatne cyrkonie jak również kawior/brulion od promoto :) 

Niestety jestem strasznie zła, gdyż blogspot strasznie niszczy jakość moich zdjęć i nie wiem dlaczego ... na komputerze zdjęcia są okey natomiast zaraz po wczytaniu ich na stronę bardzo mocno tracą na jakości ... :/



Ados nr.05

Warstwy: 2
Krycie: bardzo dobre
Cena: około 4zł
Czas schnięcia: szybki
Pojemność: 5ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Ważność: 6 mies.
Pędzelek: wąski 
Ogólna ocena: 5/5

Manhattan nr.53F
quick dry 60 seconds

Warstwy: 2
Krycie: bardzo dobre
Cena: około 12zł
Czas schnięcia: szybki
Pojemność: 7ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Ważność: 30 mies.
Pędzelek: średni
Ogólna ocena: 5/5


Użyłam:

- Lakier Manhatta Quick Dry 60 seconds nr. 53F
- Lakier Ados nr.05
- kawior w kolorze pudrowego różu, który pochodzi ze sklepu internetowego: PROMOTO
- srebrne cyrkonie 


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. Po zdjęciach wcale nie widać żeby straciły na jakości ;) Całość świetnie wygląda jest jak najbardziej w moim typie, lubię takie żywe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory, cudnie ze sobą grają :) ten niebieski to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne mani, super kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oba strasznie mi się podobają :)
    świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier z manhattanu jest przepiękny :-) bardzo fajne połączenie kolorystycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie, a ten kawior i kryształki wyglądają jak sowa. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie, tak wesoło i pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ponurą pogodę neony są idealne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż cudny, chociaż niebieski też niczego sobie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny mani, zdjęcia wcale nie są złe jakościowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładnie :D masz teraz śliczny kształt paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są, idealne na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie to wygląda :) mi też się tak robi z fotami

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownyu mani i dla mnie na tę pogodę idealny!:)
    Tak na marginesie, bardzo się cieszę, że znowu mogę oglądać Twoje prace:D czasem tu zaglądałam, b o myślałam, ze mi blogger Twoich postów nie wyświetla;)

    OdpowiedzUsuń
  16. co do jakości (nie wiem czy jeszcze potrzebna ta pomoc ;) ) to musisz wyłączyć autokorektę, czyli wejdź na swoje konto google+ i tam w ustawieniach znajdź autokorektę i to odznacz ;)

    a co do zdobienia to jest bardzo przyjemne i kolory idealnie ze sobą współgrają :) teraz też mam na pazurkach podobną kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci kochana dziękuję za pomoc, właśnie odznaczyłam autokorektę :) jesteś wielka :) dziękuję :* :*

      Usuń
  17. Bardzo mi się podoba!!! Oba kolorki świetnie razem wyglądają a razem z cykoriami jest rewelacyjnie :)
    I bardzo fajnie je ułożyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zestawienie lakierami!:) Podoba mi się baaardzo:) Obserwuję i zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten lakier manhattan.... muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń