♥ Sally Hansen "Himalayan Blue" ♥

Witajcie, dziś troszeczkę niebieskości :) 

Niestety ostatnio strasznie mnie tu mało, a to dlatego, iż nie mam na nic czasu :/ ... mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni :) 
Nie wiem jak u Was, ale u mnie upały nie odpuszczają ... :) 

Zapraszam wszystkich na instagram tam pojawiam się znacznie częściej :) 

link:

użytkownik:


 Sally Hansen "Himalayan Blue"

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: średnie
Cena: od 8zł do 50zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 12ml
Konsystencja: gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: duży
Dostępność: Allegro, Hebe
Ogólna ocena: 5/5 

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

35 komentarzy:

  1. podoba mi się , ładnie wygląda na twoich dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej! bardzo mnie urzekł! uwielbiam takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny kolor lakiery SH, ale jeszcze go nie użyłam, a szkoda że to nie ten sam bo zakochałam się w tym kolorze!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor, śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś w końcu ^^
    kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolor! Uwielbiam niebieskości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. taka mała uwaga, wszystkie lakiery maja szklane opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda są w szklanych buteleczkach :)

      Usuń
  8. taka mała uwaga, wszystkie lakiery mają szklane opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest naprawdę śliczny. Szkoda, że lakiery z tej firmy bardzo niszczą mi moje paznokcie... ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. o mój Boże, ale to cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ daje po oczach :)
    Jest śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale intensywny odcień! Wprost zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki wspaniały kolor! przykuwa uwagę

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały kolorek - uwielbiam takie niebieskowce <3

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor idealny! ahh jak ja kocham niebieskie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  16. ale żywy kolor! na Twoich paznokciach wygląda super, aczkolwiek u mnie takie odcienie niestety niedobrze się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow jakie cudeńko :) jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz jak już dorosłam do niebieskiego koloru bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń