♥ Golden Rose nr.94 ♥

Dziś jeden z moich ulubionych Goldenków, czyli koral  nr.94 :) 
Lakier ten zakupiłam około roku temu i do tej pory nic złego się z nim nie dzieje.
Na moich paznokciach utrzymuje się on około 4-5 dni.

Zdjęcia te zostały zrobione jeszcze przed moim urlopem, gdzie jeden z moich pazurków niestety nie wyglądał najlepiej- wybaczcie, ale strasznie chciałam Wam pokazać kolorek tego lakieru :( 


Golden Rose nr.94

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe
Krycie: bardzo dobre
Cena: około 5-6zł
Czas schnięcia: umiarkowany
Pojemność: 11 ml
Konsystencja: średnia w stronę rzadkiej
Opakowanie: szklane
Pędzelek: szeroki
Dostępność: Golden Rose, internet
Ogólna ocena: 5/5


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

62 komentarze:

  1. bardzo fajny :)
    zdradź jak robisz te śliczne ramki z nazwą i numerkiem lakieru ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię to za pomocą programu paint pro shop :)

      Usuń
  2. Takie żywe kolorki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ale to bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ładny chyba sobie go sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jest cudowny - uwielbiam takie odcienie *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie za bardzo widzę jaki to odcien :P ale chyba wpada w czerwony bardzo, a ja wole te wpadające w pomarancz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko powiedzieć, ale raczej w czerwień :)

      Usuń
  7. świetny! zapisuję numerek i będę na niego polować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor... Takiego jeszcze nie mam, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor, aż muszę sprawdzić czy nie mam takiego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny koral! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odcień przecudowny, że ja nie mam żadnego lakieru z tej serii? Muszę nadrobić swoje niedopatrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, są dobrej jakości i przede wszystkim tanie :)

      Usuń
  12. piękny odcień - sama go posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor, kolejny który potwierdza że seria paris to świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor świetny, ale jakoś nie przepadam za tą serią ze względu na te buteleczki, które mają zupełnie nie praktyczne otwieranie. Przynajmniej mi ono zawsze sprawia trudności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda otwieranie może sprawiać kłopoty, sama czasami się na tym łapię :)

      Usuń
    2. A już myślałam, że tylko ja sobie z tym nie radzę :P A kolor świetny :)

      Usuń
  15. Kocham takie odcienie na paznokciach <3 poza tym lakiery z golden rose są naprawdę dobrej jakości - a dodatkowo maja super wybór kolorów i przystępną cene :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham takie odcienie na paznokciach <3 poza tym lakiery z golden rose są naprawdę dobrej jakości - a dodatkowo maja super wybór kolorów i przystępną cene :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny i baaardzo wakacyjny

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor! bardzo podobny do Coral Reef z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny jest. Lubię golden rose bo jest dużo miejsc w których można je dostać i są tanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mocny intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny kolor :) ja w ogóle lubię tę serię GR :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tą serię GR wyjątkowo lubię, a kolorek jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  23. mmmm prześłiczny kolorek już wiem jaki nast. kupić do kolekcji z GR ja miałam też koralowy z GR ale nie Paris :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No faktycznie bardzo bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wygląda ale nie przepadam za tą serią od GR. Nie spisują się u mnie, mają słabe krycie i dłuuugo schną ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam ten ból jak tylko jeden paznokieć sie połamie, nie wiadomo czy skrócić wszystkie czy zostawić ;P Kolorek fantastyczny, bardzo lubię koral, i wcale nie mam na myśli lodów ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny odcień! Muszę wreszcie dorwać stacjonarne stanowisko GR...

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki połysk piękny!:) Nie przejmuj się pazurkiem, odrośnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ten koral! I jaki połysk:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor;) Bardzo lubię lakiery z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny kolor <3 uwielbiam takie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mocny kolorek, na moim monitorze mocno daje po oczach :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kolorek na lato, muszę się za nim rozejrzeć ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie go kupiłam. Ach! Będzie idealny do mojej kiecki! :D

    OdpowiedzUsuń