♥ Piaski Barry M "Ridley Road" oraz "Kingsland Road" ♥

Oto dowód na to, iż moje paznokcie obecnie są w fatalnym stanie ..... :(
Niestety moje paznokcie nadal źle wyglądają, ale powoli ten nieszczęsny środkowy paznokieć zaczyna odrastać ...
Dzisiaj w roli głównej dwa piaskowe lakiery Barry M
Jeden to różowiutki "Kingsland Road" natomiast drugi to błękit "Ridley Road" 
Bardzo lubię te lakiery za ich trwałość, strukturę oraz za to, iż fantastycznie się je zmywa :) 
Lakiery kosztowały mnie 13,52zł/szt.
Na pazurkach mam dwie warstwy, które doskonale kryją. Jedyne zastrzeżenie jakie mam do tych lakierów, to niestety fakt, iż dość długo schną. 


Pozdrawiam :)


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

50 komentarzy:

  1. ja mam miętę z tej serii i jest super :) zastanawiam się właśnie nad różem jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie podobało mi się połączenie różu z błękitem ale u Ciebie wygląda to fajnie :) Ciekawe lakiery, chyba też zainwestuję w jakiś piasek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze są. razem wyglądają bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. są śliczne :) oba. i ta tekstura jest taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić taki piaskowy lakier. ;) Te połączenie jest piękne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie mogę ich szukać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciemniejsze pisaki jednak bardziej mi się podobają. Te też są ciekawe ale ciemniejsze bardziej do mnie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne kolory i fajnie wyglądają razem :) takie słodkie cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękny niebieski! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorki rzeczywiście piękne ;)
    a twoje paznokietki naprawdę mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się razem komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piaski są świetnie, niebieski mam, a na różowy się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak piasek nie mieni się czymkolwiek, to mnie przypomina baranka na ścianie czy tapetę i nic na to nie moge poradzić...no nie podoba mi się...chociaż kolry bardzo ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te kolorki, nawet nie wiem który lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki są śliczne :) zaczynaja mi się podobać piaski... Jedyne ale jakie mam to to jak są pazurki wymalowane.. strasznie daleko od skórek jest lakier (chyba, że zdjęcie było robione po kilku dniach i powstał odrost)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zdjęcia było robione po 3 dniach to dlatego :)

      Usuń
    2. Czemu moje paznokcie tak szybko nie rosną ? :(
      Lakiery cudne. Zwłaszcza błękit :)

      Usuń
  16. Piaski od Barry M są super i zmywają się najlepiej ze wszytskich znanych mi lakierów tego typu. Różowiutki mam, nad błękitem się wahałam i teraz trochę żałuję, bo jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne połączenie kolorów ! Po prostu wyglądają razem pięknie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kolory i faktura lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak się świetnie ze sobą komponują :) Podobaja mi się.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne te piaski... również w wersji bez blink blink... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. różowy jest bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to Tobie tak szybko rosną paznokcie?!
    o matko, też tak chcę! Mnie rosną wieki!
    A piaseczki cudne, przez Ciebie mam je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kingsland road jest moim ulubiencem :) U mnie wcale nie trzeba bylo czekac dlugo, aby wysechl ;p jakies 10 minut 2 warstwa.

    OdpowiedzUsuń
  24. ale piękne kolorki!! Dosławnie takie jakie uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  25. jak to pieeeeeeeeeeknie wygladaaa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cuda <3
    ________

    www.malinowa188.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super odcienie ;) piękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. boskie <3 zwłaszcza ten niebieski, bo róż bardziej podoba mi się ten od Golden Rose <33

    OdpowiedzUsuń
  29. Kingsland Road trochę przypomina Paese 326, ale jest błyszczący, a Paese mocno matowy

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful combination!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  31. gdzie je kupiłaś tak tanio? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. różowy jest piękny, ale ten błękit jakoś do mnie nie przemawia :))

    OdpowiedzUsuń