♥ Limonka od Essence Colour & go nr. 138 L.O.L ♥

Dziś mój ulubiony letni kolorek, czyli limonka, tym razem od Essence :)
Lakier na pazurkach mam trzeci dzień i jak do tej pory nie mam jakichkolwiek odprysków, czy uszkodzeń. Sam kolorek bardzo przypadł mi do gustu jak również wielkość pędzelka, gdyż bardzo dobrze rozprowadzam mi się nim lakier na pazurkach. Krycie ma doskonałe, nie tworzy smug, czy też prześwitów. Z pewnością latem będę bardzo często do niego wracała. 


Essence Colour & go nr. 138 L.O.L

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: bardzo dobre
Cena: około 7zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 8ml
Konsystencja: normalna
Opakowanie: szklane
Pędzelek: duży
Dostępność: Natura
Ogólna ocena: 5/5  



Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

60 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, zdecydowanie jeden z moich ulubionych nie tylko na paznokciach, jednak osobiście zraziłem się do nowej, regularnej serii lakierów od Essence. W moim przypadku potężnie się zapowietrzają i trwałością nie grzeszą, jednak L.O.L tak bardzo mi się podobał, że od razu sięgnąłem za podobny lakier z poszerzonej oferty Rich Color od Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor. Jest bardzo oryginalny i świetnie ożywia paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdecydowaną fanką takich kolorów! Coż za cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! :) Jednak ja też nie jestem zachwycona jakością tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest! szczerze powiedziawszy na półce nie zwróciłabym na niego uwagi, ale na pazurkach pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor boski, ale ja też jestem antyfanką nowych C&G.. :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja prawdę mówiąc też nie należę do fanek lakierów Essence, mam zaledwie 2 w swojej kolekcji, ale te urzekł mnie swoim kolorem :) i jak na razie nawet dość fajnie się utrzymuje :)

      Usuń
  7. Śliczny ten kolorek:) właśnie marzy się taka limonka i cytrynka, jednak jakoś po moich ostatnich lakierach Essence nie mam ochoty w nie inwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ daje po oczach :) Genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo, że nie lubię takich jaskrawych, to ten kolor robi na mnie duże wrażenie! Cudowna zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, wszelkie zielenie uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest prześliczny, szkoda tylko, że lakiery Essence na moich pazurach trzymają się raczej marcie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. szalony kolor :) mam podobny z Dora :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam już dwa tego typu kolorki i już ten miałam w ręce, ale oprzytomniałam :D
    Jestem zaskoczona trwałością, bo koleżanki narzekały, że po jednym dniu odpryskuje, a ja nie wiem bo nie mam jeszcze żadnego z nowej serii...

    OdpowiedzUsuń
  14. dokładnie, daje po oczach! ale jest meega piękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście śliczny jest :)
    będę musiała się za nim rozejrzeć :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to masz jakieś cudowne pazurki, bo wszystko u Ciebie się pięknie trzyma :D Kolor cudowny, jednak ta seria lakierów na moich pazurach trzyma się jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest tak z lakierami Catrice ... nie wytrzymują nawet dnia, natomiast inni bardzo je sobie chwalą :)

      Usuń
  17. łał, ładny limonkowy kolor...ale nie wiem czy bym się odważyła z takim wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kolor. aż się dziwię, że dobrze się rozprowadza, bo to essence. ja miałam hello marshmallow i to była tragedia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie całe szczęście nakłada się go całkowicie normalnie :)

      Usuń
  19. bardzo fajny, na lato idealny! taki energetyzujący!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kojarzy mi się trochę ze Shrekiem :D Choć nie lubię lakierów Essie, a słyszałam, że ta wersja jest tragiczna.. Mam stare Colour&Go Nude i dają radę - na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sprawdza się całkiem okey :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości jest mniej intensywny :)

      Usuń
  22. mam go, ale jakoś rzadko po niego sięgam :/ chyba się z nim nie lubię :) ale u Ciebie wygląda tak ładnie, no... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę mieć to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ten lakier może zawrócić w głowie:D

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem zaskoczona, że taki kolor nie smużny! rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwiebiam limonkowy!! :D Ten jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny kolorek :)
    może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. idealny odcień na lato, takie niezwykle pozytywny ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor jest genialny! Nie wiem jak to możliwe, że jeszcze ani razu nie rzucił mi się w oczy w Naturze. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. taki UFOwy :D cudowny !!! ahh a miałam go kupić i chyba to zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  31. czaje sie za kazdym razem jak jestem w drogeriii na ten kolorek, ale jakoś brak mi odwagi ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. jaki boski kolor! ouu widzę, że po roku załącza mi się lakierowe chciejostwo, a już myślałam, że mi przeszło ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny odcień. Kojarzy mi się z zielonymi jabłuszkami sprzedawanymi na sztuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam takie żywe kolory, a ten jest na prawdę piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega jest ten kolorek, aż nie mogę się napatrzeć na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny świeży odcień, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń