♥ Lakierowe Nowości SPN :) ♥

 Cześć dziewczyny :) 

Dziś mam dla Was do pokazania kilka moich lakierowych nowości :) 
Lakiery oczywiście pochodzą z SPN ... jak wiecie bardzo lubię tę firmę. 
Cena lakieru to 12zł.

Przez najbliższe dwa tygodnie niestety będę tu rzadziej zaglądać, gdyż wyjeżdżam na dwutygodniowy urlop, oby mi tylko pogoda dopisała :) Mam nadzieję, że powrócę do Was ze zwiększoną energią :)  
Podczas urlopu planuję "napaść" na DM więc spodziewajcie się lakierowych nowości :) 
Tymczasem uciekam się pakować :) 


- nr. 055 Watermelon
- nr. 018 Violett's Bedroom 
- nr. 021 Butterfly


- nr. 024 Blue Lagoon
- nr. 047 Cappucino
nr. 010 Lavende 


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

50 komentarzy:

  1. PIekne kolory ;) miłego urlopu; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory są rewelacyjne! Jeśli miałbym wybrać jeden z nich, to w życiu nie zdecydowałabym się który :P!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory na lato!Podoba mi się nr. 018 i 010

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolorki :)
    miłego urlopu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolory, będę niecierpliwie czekać, aż pokażesz je na pazurkach!
    Życzę udanego urlopu, cudnej pogody i odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kolory mi się podobają :)
    zregeneruj siły na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie się podoba 021 i 024 :)
    miłego urlopu i udanej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie lakiery, chcę je zobaczyć !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są :) szczególnie zakrętki mnie urzekły, a to dziwne bo złota nie lubię ;p A co do kolorów to 010, 021 i 055 są cudne :)
    Miłego urlopu i dobrej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne kolory, czekam na swatche. miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie są bardzo łądne :) i design buteleczki też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne, ale Cappucino i Lavende najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorki zdecydowanie na "tak" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne :)

    Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego urlopu i wracaj do nas szubciutko, wypoczęta i uśmiechnięta :)
    A kolory wszystkie piękne, chętnie bym je przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego urlopu i pięknej pogody! A na swatche liczę po Twoim powrocie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fafne te lakiery, wszystkie z ostatniego zdjęcia przypadły mi do gustu, gdzie można je spotkać?
    Życzę Ci udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są piękne :) Życzę Ci wspaniałego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  19. a Ta zaś nakupowała takich piękności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to te o których już ci pisałam :)

      Usuń
  20. 021 i 055 cudowne chociaż i tak chciałabym wszystkie :D Udanego urlopu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne kolorki :) miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne lakiery, mają takie urocze buteleczki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne kolorki wybrałaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te kolory... Zazdroszczę... ;) Zapraszam do poznania zwycięskich prac w Projekcie Hobbby :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/05/projekt-hobby-najlepsze-zdobienie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie malujesz pazury jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Jesteś obserwatorką mojego bloga o nazwie WOMEN'S AFFAIRS. Ostatnio zmieniłam nazwę bloga w związku z czym prawdopodobnie nie wyświetlają Ci się w liście czytelniczej dodawane przeze mnie treści. Proszę dodaj do swojej listy czytelniczej ponownie mój blog. http://jakasiak.blogspot.com/ Będę bardzo wdzięczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłego wypoczynku :) A kolorki super :) 55 i 21 moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. coraz bardziej fascynuje mnie firma spn. piękne mają buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądaja cudownie, ciekawa jestem jak będą sie prezentować na pazurkach ;))

    OdpowiedzUsuń