♥ Kilka urlopowych nowości DM, p2, Manhattan, Rival de Loop, Essence ... ♥

Będą w Niemczech na urlopie zakupiłam kilka sztuk lakierów- oczywiście planowałam więcej, ale jakoś stwierdziłam, że nie będę dublować kolorów. 
Zdecydowałam się na bardzo wakacyjne kolorki ... Lakiery p2 oraz Manhattam zakupiłam w DM-ie natomiast te z Rival de Loop Young i Essence w niemieckim Rossmannie.

Kolorowej szafy Rival de Loop Young niestety nigdzie w Polsce nie widziałam, jest to seria przeznaczona dla młodzieży, którą możemy dostać w tamtejszych Rossmannach. Oba te lakiery są lakierami "zapachowymi" jeden o zapachu truskawek, natomiast drugi o zapachu czarnej jagody.  


Będąc w Dm-ie nie mogłam przejść obojętnie obok lakierów p2 które bardzo sobie cenię. Są niedrogie i bardzo dobrze utrzymują się na moich paznokciach. 

- p2 Volume gloss nr. 030 sweet darling fiolet/lila
- p2 Color Victim nr.790 summer to go! żółty/bananowy
- p2 Volume gloss nr. 100 heavenly girl błękit


Moją uwagę przykuła również limitowana zapachowa seria lakierów z Rival de Loop Young 

- Rival de Loop Young nr.02 Erdbeere
-  Rival de Loop Young nr. 03 Blaubeere


- Manhattan Quick Dry 53F czyli mój ulubiony letni odcień różu
- Essence Colour & go nr. 138 L.O.L jest to piękna limonka


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

44 komentarze:

  1. taką samą limonkę mam, tyle że z Ingrid ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :) Widze, że co raz więcej osób szaleje na punkcie limonek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolory :) mogę spytać jakim programem obrabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, przeważnie jest to program Paint Shop Pro :)

      Usuń
  4. Kilka?? heehe :)) Ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zobaczę te nowości na pazurkach :) Szkoda że te zapachowe są u nas niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te z P2 :) pokazuj szybko na łapkach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żółciutki wpadł mi w oko! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy, szkoda że w Polsce nie mamy dostępu do tych zapachowych lakierów, na pewno bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja marzę o przetestowanie p2, chyba specjalnie pojadę do niemiec ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle wybierasz kolory, które strasznie mi się podobają :) przestań czytać mi w myślach! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorki, akurat na lato :) Czekamy na swatche! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolorki, ten fiolecik jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne, letnie kolorki lakierów, szybciutko pokazuj niebieskości! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardo jestem ciekawa tych Rival de Loop Young :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię te kolory Volume Gloss:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. same śliczne kolorki :D
    to teraz czekam aż pokażesz nam je :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ładne kolory :) ciekawią mnie te zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  19. manhatan piękny, a pachnące intrygują :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem bardzo ciekawa Rival de Loop. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam zapytać: ile kosztują te RdL? :)

      Usuń
    2. z tego co pamiętam to kosztują coś koło 1,50E :)

      Usuń
  21. Zawsze znajdziesz coś ładnego. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie śliczne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, same śliczności. urocze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem czy z tego L.O.La będzie zadowolona gdyż ja nie byłam kompletnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś mam go na pazurkach, z samego kolorku jestem bardzo zadowolona, ale jeszcze nie wiem jak będzie się utrzymywał ...

      Usuń
  25. Świetne:D mam tego darlinga z p2 i nie jestem jakoś zachwycona.. może dlatego, że mam już zbliżony odcień, a tym się tak sobie maluje.. ciekawa jestem Twojej opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow jakie śliczne kolorki :) pozazdrościć tylko czekam na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dostałam kolorowego oczopląsu, wszystkie lakiery mają tak energetyczne i pozytywne kolory, że w ciemno bym je brała. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolory lakierów są przepiękne :) nie mogę się doczekać prezentacji na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. och chciałabym kiedyś spróbować takich pachnących lakierów

    OdpowiedzUsuń
  30. Manhattan i P2 baaardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak najbardziej wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam pojęcia, że rival de loop robi kolorowe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Polsce niestety kolorówki nie ma :( ...

      Usuń