♥ Inglot nr.383 i urlopowe powroty ♥

Po dwóch tygodniach przerwy spowodowanej moim wyjazdem na urlop powracam ze zdwojoną siłą, która mam nadzieję, będzie trwać i trwać  :D 

Myślałam, że podczas urlopu uda mi się wstawić kilka postów, ale niestety po pierwsze czas mi na to nie pozwolił, gdyż miałam bardzo napięty grafik turysty, a po drugie miałam bardzo kiepski dostęp do internetu. Ale od dziś powracam na normalny blogowy tor i zaczynam nadrabiać zaległości :)

Dziś zaległy manicure Inglotem :) Obecnie mam znacznie krótsze paznokcie, ale pomyślałam, że zanim zacznę pokazywać Wam bieżące pazurki to powstawiam zaległe :) Zresztą cały mój urlop opierał się tylko na dwóch lakierach, więc nie było co pokazywać :)  



Inglot nr. 383

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: bardzo dobre
Cena: 20zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 15ml
Konsystencja: rzadka
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność: Inglot
Ogólna ocena: 5/5  





Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

47 komentarzy:

  1. Nareszcie! :))) ciekawy ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaaaa jesteś w końcu :*:*:* Jak fajnie :D:D:D:D Śliczny ten kolor :) Ajjj, ale się cieszę :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie się cieszę, że ktoś tu na mnie czekał :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jest boski ! Chętnie bym sobie taki zafundowała ale jakoś inglot mnie do siebie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doczekałam się :D Cudowny odcień! Idealny na wiosnę i lato, nie mogę oczu oderwać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie jestem z niego zadowolona - bardzo smuży, długo schnie i jest nietrwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze szkoda, gdyż u mnie nic się z nim nie działo .....

      Usuń
    2. no ja mam właśnie takie zdanie o wszystkich Inglotach:D nie wiem, może ja mam jakiegoś pecha, albo dziwne paznokcie... W każdym razie kolor jest cudowny. :)

      Usuń
  6. o jaki cudny... bardzo w moim guście... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie kolory i domyślam się, że w rzeczywistości wygląda lepiej. również co dopiero wróciłam z dwutygodniowego urlopu, ciężko wpasować się w codzienną rzeczywistość ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie ciężko :) pewnie zanim się przyzwyczaję to codzienności minie sporo czasu :)

      Usuń
  8. oooj jest na prawdę przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny koral! Bardzo udany! :)

    Właśnie zastanawiałam się wczoraj gdzie Ty się podziewasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Souch a beautiful coral color for summer!

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten kolor, ja wciąż nie mam żadnego Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekany kolor :)witaj z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny kolor :) witaj z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolor jest przepiękny! Idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że wróciłaś :) Kolor świetny, jak cała wiosenna kolekcja Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor zdecydowanie "mój". mogłabym go mieć w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie, że wróciłaś :)
    a kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki piękny kolorek mmm :)
    mój ulubiony

    P.S. Zapraszam do zabawy :)
    http://anitakulikowska89.blogspot.com/2013/05/kolorowe-lato-na-paznokciachczylikobiet.html

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny jest! do inglota czas iść! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. No w końcu jesteś ! :) Mam nadzieję, że urlop udany ;)
    A kolor tego Inglota piękny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak jak najbardziej udany tylko szkoda, że tak szybko przeminął :)

      Usuń
  21. jeny! śliczny kolor! Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny ten Inglocik! Kojarzy mi się z Essie Cute as a Button :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny jest! <3 i te Twoje cudne paznokcie... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju, ten odcień jest nieziemski *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny kolor, kojarzy mi się z wakacjami pod palmami :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing color and manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow ale mocny kolor! i odważny :)

    OdpowiedzUsuń