♥ Cukierkowy róż Inglot nr.361 "Hawaiian Bar" ♥

Witajcie :)

Jak Wam mija majowy weekend? U mnie dość spokojnie, nigdzie się nie wybierałam :)
Za oknem szaro, buro i ponuro, więc nie żałuję, że nigdzie nie pojechałam :)

Dziś przychodzę do Was z moimi cukierkowymi pazurkami :) Jest to lakier Inglot nr.361 pochodzący z ubiegłorocznej kolekcji "Hawaiian Bar"  
Strasznie lubię nosić takie cukierkowe róże, szczególnie latem, ale tylko na pazurkach :)

Zdjęcia te robiłam około 1,5 tyg. temu, niestety obecnie jeden z moim paznokci przechodzi straszny kryzys, musiałam Go skrócić prawie do samego opuszka :( Mam nadzieję, że szybko mi odrośnie, gdyż mam tyle pięknych lakierów Wam do pokazania, ale w tym wypadku muszę niestety zaczekać, aż troszeczkę odrośnie  :/ 

Przechodząc do samego lakieru to ma on dość dobre krycie (na zdjęciach poniżej 2 warstwy)  ładnie się błyszczy i doskonale się zmywa. Utrzymuje się tradycyjnie 3 dni :) 



Inglot nr. 361

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: bardzo dobre
Cena: 20zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 15ml
Konsystencja: rzadka
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność: Inglot
Ogólna ocena: 5/5  



Pozdrawiam i życzę Wam udanego weekendu :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

53 komentarze:

  1. Śliczny! A u Cb paznokcie jak zwykle w cudownym stanie. ;)
    Zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jeden mi się złamał, czego nie mogę przeboleć :(

      Usuń
  2. Piękny zdecydowanie dodaje uroku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie tak szybko pazurki rosną? Przecież niedawno je skracałaś! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, tak jak pisałam to są zdjęcia sprzed 1,5 tygodnia :)

      Usuń
  4. Ja również spędzam weekend w domu i trochę jestem zawiedziona pogodą-ciągle zachmurzone, więc nawet nie wybieram się na rower czy dłuższy spacer, bo wygląda jakby zaraz miało padać. No, ale nadrabiam blogowe zaległości i przygotowuję rozdanie u mnie:)

    A kolor świetny, bardzo lubię róże na paznokciach, jednak nie mam jeszcze żadnego lakieru z Inglota...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja mam dość sporą ich ilość i nie żałuję są świetne, ale jedni je kochają, natomiast drudzy nienawidzą :)

      Usuń
    2. ja bardzo je lubię choć wolałam jak kiedyś były po 12 (!) zł :p ale teraz mają pełno nowych kolekcji i kolorów więc staram się nie zatrzymywać na dłużej przy ich stoiskach :p ale ten jest bardzo ładny. taki intensywny :)

      Usuń
  5. Jaki śliczny :) Taki cukierkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam bardzo ciekawa tego lakieru:) jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się złamał paznokieć! Przez 3 dni nie nosiłam żadnych lakierów i wcieralam intensywnie odżywkę. Trochę pomogło, ale i tak są krótkie:P
    A ten róż jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba czeka mnie to samo, a ja tak strasznie nie lubię jak nie mam pomalowanych paznokci :( ale będę musiała to przecierpieć :/

      Usuń
    2. ja mojego zakleiłam i pomalowałam reszte :P

      Usuń
  8. Śliczny cukieraskowy róż! :)

    A mój weekend majowy tak jak Ty spędzam w domu i też nie żałuję że się nigdzie nie wybrałam - u mnie rano pogoda - po południu deszcz i burze lub odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety też ciągle pada i jeszcze te burze ... :/

      Usuń
  9. Piękny ten róż i prześlicznie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny połysk, jednak kolor nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywny kolor :)
    Tak się przed podobnymi wzbraniam, ale chyba sięgnę niedługo za coś w podobnym odcieniu, a co, można zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny kolorek :)
    Ja też ostatnio miałam kryzys z jednym pazurkiem ale na szczęście szybko odrósł :P

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier zupełnie nie dla mnie :) nie lubie takich różów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz paznokcie zazdroszczę. Lakier cudny uwielbiam takie kolorki i jeszcze z inglota trwałość w 100%

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny róż, rzadko po róże sięgam ,ale myślę ,że taki odcień często gościłby na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tylko 3 dni? liczyłam, że dłużej :O ale kolor piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może trzymałby się i dłużej, ale ja zazwyczaj każdy lakier mam 2-3 dni na pazurkach i zmiana, gdyż szybko mi się nudzą :)

      Usuń
  17. Cudowny kolor, świetny na lato ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny! Można Inglota kochać lub nienawidzić, ale nie można im odmówić niesamowitej gamy kolorystycznej.

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie Ty masz piękne paznokcie! kolorek też wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny ten róż, szkoda że pazurki w gorszej kondycji :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor..idealne paznokcie, cudo. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście cukierkowy, ale wygląda świetnie :)
    a co się stało z paznokciem? czym spowodowany jest ten kryzys? :)
    ja także jak na razie siedzę w domu, być może weekend okaże sie lepszy :) pogoda też nie polepsza się... niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio mam wrażenie, ze tylko pokazujesz róże i pomarańcze :)
    ale ładniutki, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  24. osobiście bardzo lubię takie cukierkowe róże:) jak dla mnie świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor piękny, ale nieźle dający po oczach, jak to mówi moja mama-oczojebny:P

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiem czemu zraziłam się do Inglota ostatnimi czasy, a ten róż jest taki cudowny... :(

    OdpowiedzUsuń
  27. jeden z moich ulubionych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezentuje się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż trudno uwierzyć patrząc na Twoje paznokcie, że masz jakiekolwiek z nimi problemy! Kolor cudny, też lubię takie cukierkowe róże:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny kolor, lubię takie radosne odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ah jaki kolorek teraz mi się będzie śnił po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny lakier i piękne paznokcie :) Mogę wiedzieć jakiego topu używasz, że tak się błyszczą?

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne masz pazurki, chyba się powtarzam, ale napatrzeć się nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń