♥ Złoto od OPI "The Man With The Golden Gun" ♥

Cześć dziewczyny :) 
Czy u Was za oknem również jest brzydko, mokro i pochmurnie? 

Dziś dla poprawienia sobie humoru postanowiłam wypróbować mój nowy lakier  OPI "The Man With The Golden Gun" pochodzi on z kolekcji Skyfall 007 
Jest to typowy Top Coat, czyli jego bazą jest przeźroczysty lakier z mnóstwem flejksów z prawdziwego 18k złota. 

Jak wiecie otrzymałam go w prezencie z czego ogromnie się cieszę :) Pewnie nie będzie on gościł na moich pazurkach zbyt często, tylko od jakiegoś większego święta, gdyż zwyczajnie w świecie jest mi go szkoda zużyć i będę go oszczędzać jak tylko się da :) 

Aplikacja lakieru jest bardzo prosta, w zależności od tego jaki efekt chcemy uzyskać nakładamy kolejno jego warstwy. Ja na zdjęciach poniżej nałożyłam 2 warstwy. 





OPI The Man With The Golden Gun
Warstw: 2

Wykończenie:  Flakies
Cena: od 79zł/15ml
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 15 ml
Konsystencja: raczej rzadka
Opakowanie: szklane
Pędzelek: tradycyjny
Dostępność: www.kupkosmetyk.pl
Ogólna ocena: 5/5

Z góry bardzo Was przepraszam za jakość zdjęcia, ale były one robione w pośpiechu. 
Bazą pod ten złoty Top Coat jest lakier Revlon "Strawberry Cream". 



Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

54 komentarze:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje ten top. Też bym go oszczędzał, przecież o złoto heheh Fajnie, że nałożyłaś go na inny kolor bazowy niż czerń, bo tylko na takim go do tej pory widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedzie na czarna godzine :D bedzie wydłubywac i sprzedawac :D

      Usuń
    2. :) bez przesady ... to tylko lakier :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem efektu z większą liczbą warstw. Chyba będę musiała sama w niego zainwestować;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh, zazdroszczę takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda mimo tego, że nie lubię złota na paznokciach. Jednak to połączenie jak dla mnie jest idealne :D Nie dałabym jednak za taki lakier 80 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny efekt, ciekawa jestem jak wyglądałby na intensywnym niebieskim... Z czernią też myślę byłby idealny duet. :)
    Ja jednak pozostanę przy zwykłych topach-79 zł to jednak dla mnie sporo jak za lakier, ba, za top. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło go zobaczyć na innym tle niż czerń, gdybym dostała w prezencie pewnie bym kochała, ale kupić nie kupię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny, ciekawy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie słonecznie na szczęście ^^ A połączenie bardzo mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny jest :D tylko szkoda ,że taki drooogi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie różu z tym złotkiem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie. ;) Ja też bym oszczędzała taki lakier. Chyba jeden z najdroższych lakierów, które miałaś. :)
    Ps. Skomentujesz u mnie? http://kosmetyczka-kamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda na tym tle!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie to wygląda ,ale cena też jest niczego sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Baza śliczna :) a sam opi bardzo ładny ale ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam juz ten lakier , ale na ciemnych/czarnych kolorach. Twoja wersja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie jakoś ten top coat nie przypadł do gustu :) ale są inni co polubili, więc super to słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne pazurki + piękne połączenie kolorów = piękny mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jako prezent - idealny
    zastanawiam się jednak, po co tworzone są takie lakiery?
    I co po zmyciu? pod lupą wybieranie pęsetą tych złotych flejksów, bo strasznie szkoda wyrzucić.
    No jakoś dla mnie zbyt kosztowna i mało praktyczna zabawka.
    Ale o gustach się nie dyskutuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest niezwykle subtelny i elegancki. Do tego świadomość tego, że ma się na paznokciach złoto jest bardzo ekskluzywnym przeżyciem. Dodatkowo bardzo podoba mi się opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny :) i fajnie połączenie kolorystyczne. Ale 80 zł nie dała bym za niego :p

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie też brzydko, zimno i deszczowo :( ten zlotylakier jakoś mnie nie zachwycił .....

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda cudownie! Marzę o tym lakierze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie się nie podoba...już chyba u nailmaniabydaria walnęłam przemowę dotyczącą tego lakieru, wygadałam się... tu Ci oszczędzę wywodów:P ale jak komuś z tym dobrze, to na zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dodam tylko, że darowanemu koniu w zęby się nie zagląda i nie wiem skąd tyle szumu wokół tego lakieru ... lakier jak lakier ... fakt cena jest dość wysoka, ale pragnę zauważyć, iż istnieją droższe, czy porównywalne w cenie lakiery np. Ciate, Chanel czy też Mac i jakoś nikt się nad nimi nie rozwodzi ...
      ... ale oczywiście każdy ma prawo wyrażać swoją opinię po to każda z nas tu jest :)

      Usuń
    2. Oj tam... :D wiadaomo, że gdyby ktoś mi go dał, również bym wypróbowała i pewnie nosiła, a przy tym ile robi zamieszania pokazala go na blogu. :) Chodzi mi o to, że wg mnie nie jest wart ceny.. Nie rusza mnie po prostu, to że mogłabym mieć złoto na paznokciach w takim wydaniu mnie nie podnieca...nie umiem sie tym ekscytować. ;) a te firmy o których piszesz to zwykłe lakiery, tylko drogie i dla mnie to już szpanerstwo, albo też to że ktoś ma tyle pieniążków, że mu nie robi...:) bo owszem Opi, China, Orly są już dla mnie drogie, ale są wśród nich takie, na które chciałabym wydać kase.. ten mi przeszedł bez echa, bo uważam, że to wygląda jak kawałki folii aluminiowej w wersji złotej :)

      Usuń
    3. Tak zgadzam się z tobą w 100% dla mnie też to tylko lakier, a nie jakieś tam "złotowe lakierowe guru" i fakt za taką cenę sama bym go nie zakupiła ... :) co do tych mega drogich zwyklaków o których pisałam, to fakt nawet nie miałabym na nie ochoty ... natomiast Orly, China G. itd. oj kuszą :D może kiedyś uda mi się zakupić je po atrakcyjnej cenie :)
      ps. fajnie że czytają mnie ludzie, którzy mają coś do powiedzenia ... :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Jejku jaki piękny!! Sama buteleczka by mnie skusiła bo jest piękna :) nie dziwię się że pozostawiony jest na większe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Booooski :) ! od dawna o nim marzę ale ta cena... ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo skromne te dwie warstwy, wyglądają jak jedna cienka. Efekt bardzo podobny do Golden Eye, jednak GE ma mniejsze flejksy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dlatego, iż jest to jedynie Top Coat :) Golden Eye również posiadam, ale to troszeczkę inna bajka, swoją drogą GE uwielbiam :)

      Usuń
  27. o rany, ślicznie wygląda na koralowym! nie ma to jak luksus dla paznokci... eh! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  28. musi wyglądać ślicznie na czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wygląda, idealnie komponuje się z Revlonowym koralem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chorowałam na niego bardzo długo, jednak 150 złoty za lkier mnie odstraszyło. Efetk ładny, ale mnie nie porwał niestety. Ciekawa jestem jak wygladałby np. na granacie czy bordo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda swego czasu kosztował w Polsce około 150zł co uważam za ogromną przesadę ... całe szczęście zagranicą był o wiele, wiele tańszy :)

      Usuń
  31. Piękności szkoda że ja nie mam takiego:) zdobienie przepiękne na koralowy mój ulubiony kolor mam ich sporo ale ten jest od tamtego roku kolor nr1 u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny :D chciałabym ale jak dla mnie ta cena to przesada :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) samej byłoby mi szkoda wydać na niego tyle pieniążków, ale wiem, że kosztował on znacznie mniej niż u nas w Polsce :)

      Usuń
  33. podoba mi się ten lakier, ale jakoś cena tak mnie odstrasza :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak go zobaczyłam na jesiennych targach , od razu go chciałam, ale ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzłam go w wersji czarnej, ale w tej zaskakującej również jest atrakcyjny!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. efekt jest rewelacyjny, ale cena troszkę odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń