♥ Wiosenna Brzoskwinka Barry M Nail Paint "Peach Melba" nr. 318 ♥

Witajcie :) 

Dziś w akcji brzoskwinka od Barry M ... czyli mój ulubiony wiosenny kolorek :)
Jak wiecie bardzo lubię lakiery Barry M natomiast ten wręcz uwielbiam, bardzo dobrze kryje , świetnie się go zmywa, utrzymuje się na pazurkach około 4 dni więc czego chcieć więcej :)



Barry M Nail Paint 
"Peach Melba" nr. 318


Warstw: 2 
Wykończenie: kremowe
Krycie: dobre
Cena: 15,11zł
Czas schnięcia: szybko
Pojemność: 10ml
Konsystencja: średnia 
Opakowanie: szklane
Pędzelek: wąski
Dostępność: http://mintishop.pl/
Ogólna ocena: 5/5






A na koniec dla wszystkich zainteresowanych zakupem lakierów Barry M dzięki uprzejmości sklepu Minti Shop mam dla Was -10% zniżki na wszystkie lakiery Barry M

hasło: pat18s 

Zniżka ważna do końca kwietnia :) 

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

77 komentarzy:

  1. Przyjemny delikatny kolorek, taki wiosenny^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny, letni kolorek:) Z chęcią włączyłabym go do mojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się właśnie nad jego kupnem :) Lubuję się w brzoskwinkach, więc pewnie w końcu pęknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja bym chciała choć 2 takie lakiery :) kolorek niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor! Chyba się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oprócz peachykeen CHG nie mam nic brzoskwiniowego... ładniusi ten Barry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie posiadam ani jednego lakieru z CHG nad czym strasznie ubolewam :(

      Usuń
  7. piękny jest, ale na moich to nie zbyt dobry kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny kolorek podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier, kupiony zupełnie przypadkowo i jakoś mi się nie spodobał. Obecnie czeka na nowy dom, ale widzę, że na Twoich paznokciach wygląda całkiem sympatycznie :) No i oczywiście plus za krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak to już jest z lakierami, nie zawsze nam podpasują :)

      Usuń
  10. prześliczny kolor, już widzę jak genialne wygląda na opalonych dłoniach w lecie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowity kolorek ( u Ciebie ostatnio goszczą same takie odcienie które z chęcią bym zjadła ^^ )

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor :) i fajna trwałość :0

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny jest :) mam róż do policzków o tej samej nazwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm jak brzoskwiniowo pasowałby mi teraz do mojej kiecki na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobny do peach of cake SH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, nieznaczne się od siebie różnią :)

      Usuń
  16. Fajny :D taki wiosenno letni :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna brzoskwinka kupię ją niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna brzoskwinka i piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. tak jak Ty uwielbiam brzoskwinki! super są:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kolor! Super! Muszę sobie zapisać numerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna brzoskwinka. Z Barry M mam tylko teksturowe lakiery, ale szykuję się na zakup tradycyjnego lakieru tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama posiadam te piaski i bardzo je sobie chwalę :)

      Usuń
  22. wygląda naprawdę ślicznie... :)
    Ciekawe czy będzie mi kiedyś dane wypóbować te lakiery... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny kolor! taką chciałabym sukienkę na wesele!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mi uświadomiłaś, że ja w zeszłym roku zakupiłam taką brzoskwiniową sukienkę w H&M z koronki i jeszcze jej nie nosiłam :/ kurcze muszę ją w końcu wyjąć z szafy :)

      Usuń
  24. cudowny! muszę go mieć... jak już wyjdęz finansowego dołka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ostatnio mam finansowy dołek :( dlatego od dobrego miesiąca mam szlaban na nowe lakiery :)

      Usuń
  25. Takie odcienie są po prostu idealne... bardzo mi się podoba.. Na Twoich pazurach wygląda cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o matko, jaki śliczny!
    też lubię Barrysie, choć mam ich raptem 5 sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i tak masz więcej ode mnie ja mam tylko 4szt. :)

      Usuń
  27. Jest prześwietny, wiesz? :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) mój ulubiony paznokciowy kolor lata :)

      Usuń
  28. Na tę brzoskwinkę choruję jak tylko zobaczyłam ją dla blogu Mani. Musze ją mieć, muszę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczności :) kocham taki kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam to samo zdanie na temat lakierow Barry M i akurat ten kolorek również posiadam (zresztą jakiego jak nie mam od Barry m :) ale musze przyznać ze na twoich pazurkach lepiej się prezentuje :P

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wygląda :) zresztą masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I pomyśleć, że zastanawiałam się nad kupnem go!

    P.S. Zazdroszczę Ci tak pięknych paznokci! I przede wszystkim świetnej prezentacji lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great color for summer! Happy to be your newest follower :)

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny lakier!:) Przeglądnę stronę, którą podałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny kolor! Choruję teraz na takie odcienie<3

    OdpowiedzUsuń
  36. moje serce szybciej zabiło na widok tego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  37. genialny kolor a jakie sliczne paznokcie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  38. nie mam żadnego lakieru Barry-mam za dużo lakierów,więc staram się nie kupować już więcej;) kolor bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Seria z mango też bardzo mnie kusiła, ale postawiłam na kokos :) jestem pewna, że mango jest równie skuteczne i pięknie pachnie, na pewno się na nie skuszę, jak tylko będzie taka możliwość :)

    Ale Ty masz piękne paznokcie :) Lubię swoje, ale jednak na twoje nie mogę się napatrzeć, takie wąskie zgrabne, piękne :) Barry M nie miałam jeszcze nigdy chociaż bardzo mnie kuszą. Ta morela jest obłędna, ale mam uraz do pomarańczowych kolorów, zawsze mnie kuszą, kupuję je a później leżą, bo na mnie jakoś mi się ten kolor nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. oj dorzucę go do zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Powiem szczerze, że dawno mnie żaden lakier tak nie zauroczył jak ten.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  42. muszę sobie w końcu sprawić taką ładną brzoskwinkę na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny kolorek - zauroczył mnie.

    OdpowiedzUsuń