♥ "Promoto" zestaw kawiorowy, czyli róż na pazurkach ♥

Cześć dziewczyny :) 

Jak widzicie skróciłam swoje paznokcie i to dość znacząco, jedyną tego przyczyną był mój kaprys ... ale nie ma co płakać tak też jest dobrze, a z czasem odrosną :D
 Dziś chciałabym Wam zaprezentować lakier, który wchodzi w skład zestawu kawiorowego, który można zakupić na Allegro: Promoto jednakże w troszkę innej odsłonie tj. postanowiłam przetestować go solo, jako sam lakier ... Dziś mija 3 dzień jak mam go na pazurkach i nadal jest w nienaruszonym stanie. Na zdjęciach możemy zauważyć, iż lekko prześwituje na końcówkach, ale musimy brać pod uwagę fakt, iż jest to tylko baza pod kawior. Lekkie przejścia kolorystyczne to zasługa światła, sam lakier nie ma owych właściwości. 



ADS zestaw kawiorowy 

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe

Cena: 8,60zł
Czas schnięcia: umiarkowany
Pojemność: 22 ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Pędzelek: tradycyjny
Dostępność: Promoto
Ogólna ocena: 5/5



 Cały zestaw wygląda następująco:


Uważam, że jest to bardzo fajny, a przede wszystkim stosunkowo tani zestaw do kawiorowego manicure. W skład zestawu wchodzi różowy lakier bazowy o pojemności 22ml, kolorowy kawior oraz bardzo wygodny w użyciu lejek, który pomaga nam  przetransportować niezużyty kawior z powrotem do buteleczki. 


Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

47 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor no i + za trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor:)) ciekawa jestem jak to będzie wyglądać razem:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście lakier sprawia jak by zmieniał kolor ^^ bardzo słodki i intensywny róż- totalnie nie w moim stylu. A co do kawioru- ciekawe, lecz strasznie nietrwałe... opcja z filcowymi paznokciami bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. no ale czemu bez kawioru? :) a róż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótsze chyba podobają mi się bardziej :)
    Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcień tego lakieru jest fantastyczny :) Taki letni, bardzo wesoły neonowy róż. Te przejścia kolorystyczne, mimo że to tylko wina światła, prezentują się bardzo ciekawie :) Widać to normalnie czy tylko na zdjęciu?
    Nie ma co wymagać wielkiego krycia przy lakierze do kawioru bo przecież to kawior ma nam pokryć pazurki :D A lakier i tak, według mnie, spisał się na 200% pod tym względem.
    Wytrzymałość, wow - aż 3 dni?! Bez niczego? Genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor. ;) Ostatnio mam szał na neonowe kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie dobra cena jak za zestaw kawiorowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daje po oczach, ale lubię takie kolory! Na lato świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. neonek, śliczny i radosny kolorek, 3 dni i nienaruszone pazurki? cud, miód :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się Twoje paznokcie :) Kolor jest fantastyczny, Ostatnio pokochałam róże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. krem? a ja byłam pewna, że patrzę na żelek po 3 warstwach :)
    to mnie zaskoczyłaś! ładniutki kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem, krem po 2 warstwach :) w realu widać wyraźniej, wina oświetlenia :)

      Usuń
  13. koniecznie pokaż zdjęcia z kawiorem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czekam na zdjęcia z kawiorem :) choć solo też mi się podoba. bo mi prześwitujące końcówki zupełnie mi nie przeszkadzają :)
      ale jeszcze mam pytanie to cały zestaw kosztował te niecałe 9zł? czy jakoś podzieliłaś cenę zestawu ;)?

      Usuń
    2. wkrótce się pojawi :)
      Co do ceny to cały zestaw kosztuje 8,60zł lakier+kawior+lejek i oczywiście pudełeczko ;)

      Usuń
  14. Po mimo iż to niepasujący do mnie róż kolor bardzo ładny choć ja prześwitów nie trawię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) prześwity są, gdyż jest to typowy lakier pod kawior, a ja oczywiście musiałam troszeczkę poeksperymentować i wypróbowałam go solo :)

      Usuń
  15. Super kolor, ciekawa jestem od dawna kawioru na paznokciach ;) poza tym mam słabość do lakierów w odcieniach wszelakiego różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lejek to genialna sprawa :) Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie kolory.. aż się prosi żeby się do niego uśmiechnąć. :D z kawiorem musi być petarda. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten kolorek :) ciekawe jak prezentuje się z kawiorem hmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny lakier. <3 Neonki, idealne kolorki dla mnie. Ja ostatnio przypadkiem złamałam sobie pazurka, ale nie skróciłam pozostałych, bo mi szkoda. ;) Będę cierpliwie podpiłowywać resztę i czekać, aż tamten się zrówna. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś miesiąc temu miałam taki sam problem i też nie skracałam pozostałych, gdyż było mi ich strasznie szkoda :) z pewnością szybciutko odrośnie :)

      Usuń
  20. Ślicznie się prezentuje ten lakier.
    A długość paznokci jest świetna i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena faktycznie niska porównując z innymi sklepami oferującymi taki zestaw. Kolor ciekawie prezentuje się solo, chociaż jak dla mnie za bardzo neonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kolor! Cena zestawu bardzo zachęcająca. Ciekawa jestem jak się sprawdzi kawior :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki śliczny kolor :) koniecznie pokaż go w połączeniu z tym kawiorem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor świetny i cóż za połysk! Zestaw też fajny, chociaż nie mogę przekonać się do kawiorowego mani.

    OdpowiedzUsuń
  25. jeżeli róż na paznokciach to zawsze jestem na TAK!! a cena zestawu REWELACJA !! czekam na zdjęcia z kawiorem:)

    OdpowiedzUsuń
  26. piekny jet ten lakier:)
    a Twoje pazurki są bajeczne !

    OdpowiedzUsuń