♥ Prezenty z Niemiec .... p2, OPI, Essence :) ♥

Witajcie :) 
Koniecznie muszę się Wam pochwalić moje paczuszką z Niemiec :) Jest to wspaniały prezent który dostałam od mojej mamusi :)  Wkrótce sama wybieram się na kilka dni do Niemiec, więc pewnie obkupię się w kolejne takie cudeńka :) 

Na pierwszy ogień pójdą piaskowe lakiery p2 Sand Style :) 

- nr. 010 jaśniutki cukierkowy róż z drobinkami
- nr. 020 intensywny róż również z drobinkami
- nr. 030 fiolet z dodatkiem pięknych złotych drobinek
- nr. 050 popiel z drobinkami 


Pomarańczowo- różowe pastele:

nr. 850 wow wow wow piękny łososiowy pomarańcz
- nr. 630 possion pastelowo- neonowy róż
- nr. 660 pink it up! intensywny róż


Kolejnymi lakierami są zielenie, błękit oraz śliwka również z p2 :) 

- nr. 130 fresh sister piękna mięta
- nr. 620 artful turkusowa zieleń 
- nr. 820 boat trip soczysty błękit 
- nr. 544 my place or yours? śliwka 


O lakierze "The Man With The Golden Gun" by OPI marzyłam od miesięcy, jednakże szkoda było mi wydawać na niego ponad 100zł .... strasznie się cieszę, że trafił on w moje rączki, już nie mogę się doczekać kiedy go nałożę na swoje pazurki :) Jest to Top Coat z 18k złotem o wykończeniu Flakies. 

  
A na koniec rodzynek od Essence nr. 109 off to miami! jest to typowo koralowy odcień, będzie pięknie współgrał z opalenizną :)  


Tymczasem lecę testować pisaki z p2 :) 

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

45 komentarzy:

  1. mamy to jednak wiedzą co dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak chcę ♥ cudowności a złoty Opi ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile piękności :) Nie mogę się doczekać aż je pokażesz :)) A zwłaszcza Opi :))

    OdpowiedzUsuń
  4. taka Mama to SKARB! :)
    piaseczki piękne- ciekawa jestem 010 i 050 <3
    interesuje mnie też 130 fresh sister, a zwłaszcza jego krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to mozna zaczynac tydzien :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby wszystkie poniedziałki tak się zaczynały :) hehe

      Usuń
  6. Znowu się oczka świecą na widok tylu dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności! Pozdrowienia dla Mamy! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No mama sie postarała :D super kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow. sporo tego :P czekam na zdjęcia piasków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mam pomalowane paznokcie jednym z nich- jest extra.... jutro wrzucę zdjęcia :)

      Usuń
  10. Świetne kolory, czekam na prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaa..zazdroszczę lakierów p2. Gratuluję świetnych zdobyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaaaaa niech mnie twa mama przygarnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności :) Czekam na zdjęcia z piaskami p2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne lakiery ;) same świetne kolory...
    a ten OPI jest przepiękny, takie moje małe marzenie ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę! Szczególnie tylko piaskowych lakierów z p2

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolory, czekam na swatche. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej!!! Ja też chcę takie fantastyczne prezenty : D Już nie mogę się doczekać efektów Twoich testów!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! :D
    Koniecznie pokaż piaski, w maju będę miała okazję je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. AAAAAA! jakie prezenty! :) też chcę, też chcę!:P a ten ostatni piaskowiec jest genialny! nie mogę się doczekać słoczy!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ile dobroci *.*
    zazdroszczę :DD

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny prezent :) Jestem bardzo ciekawa jak się zaprezentuje OPI :) A ten koralowy Essence jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  22. pokazuj OPI :D jestem szalenie ciekawa :) przepiękne lakiery :P zazdroszczę troszeczkę piasków... bo dla mnie one nadal są tylko marzeniem :P

    OdpowiedzUsuń
  23. ojojojoj ileż cudowności!
    zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze, zazdroszczę! super :>

    OdpowiedzUsuń
  25. normalnie masz mamę, która wie co dobre :) zazdroszczę ci tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bossssko :) powiesz jak będziesz jechać do DM? mam kilka chciejstw na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie cuda ! Zazdroszczę, zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszczę ! I jeszcze ten OPI... i kolory P2 ! No same cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie ma to jak Kochana mama :) Ile wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  29. kochana mama! :) wszystkie śliczne! a ten z essence sama dzisiaj kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. mama Cie rozpieściła do granic możliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  31. jej ale cuda :D nawet nie wiem co pisać bo mnie zatkało o.O

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na zdjęcia lakier OPI, bo nie mam pojęcia co to takiego :D
    A o lakierach P2 myślę od niedawna, miałam zamawiać lakier na allegro 010 :)

    OdpowiedzUsuń