♥ Piórka i pistacja od SPN "Mojito" nr. 034 ♥

Cześć dziewczyny :) 
... nareszcie przywitała do nas wiosna, ale niestety na krótko, gdyż dziś pada u nas ten nieszczęsny deszcz :/  
Dziś na moich pazurkach gości pistacjowa zieleń i śmieszne piórka, które zostały namalowane  białą farbką akrylową oraz brokatowym lakierem z GR  :) 




SPN "Mojito" nr. 034

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: bardzo dobre
Cena: 25zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 12ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność: http://www.spn.pl
Ogólna ocena: 5/5 



Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

52 komentarze:

  1. śliczna pistacja i pawie piórka też ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, przepiękny lakier bazowy! Wzorek również mi się podoba. Całość jest taka delikatna, pastelowa. Fajnie, że dodałaś brokat w mocniejszym odcieniu - sprawdził się tutaj cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal ślinię się do tej pistacji :D Cudowny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten kolor w połączeniu z tym zdobieniem!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w mojito jestem zakochana odkąd pierwszy raz go pokazałaś na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to nie pozostaje ci nic innego jak się na niego skusić :)

      Usuń
  6. Fajna ta zieleń. Piórko jednak nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier bazowy cudo i wzorek też, ale chyba bardziej by mi się podobał bez brokatu. Ale i tak nie mogę się napatrzyć!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor :) a lakier ma świetne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda. I na paznokciach i w butelce.
    Mam różne miętowe i zielone lakiery, ale pistacji jeszcze nie mam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Tzn i butelka też jest fajna taka na bogato:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wygląda. Kolor bazowy jest cudowny! Uwielbiam takie odcienie, a ze zdobieniem całość fanie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę ukraść do zdobień tygodnia na Polskie Lakieromaniaczki?Odpisz u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚLicznie. ;) Masz talent. Delikatna zieleń idealnie współgra z tym ozdobieniem. ;)
    Ps. Skomentujesz u mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje zdobienia! Czekam na jakieś stepy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne piórka, świetnie wyglądają na tle pistacjowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne zdobienie, bardzo ładnie to wykonałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ to jest ładne :-)
    kolor bazowy bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor i fantastyczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany, skąd ty wyczarowujesz te kolorki, boski jest! A całe zdobienie piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piórka super:-)
    nie narzekaj, lepszy deszcz i ten wiosenny wiaterek niż śnieg i mróz! ;-PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, przynajmniej jest ciepło :)

      Usuń
  21. Lakier ma śliczny kolor :)
    Bardzo fajny pomysł z tym piórkiem

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zdobienie :) Jestem zachwycona kolorem lakieru SPN, jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyszły te piórka. Kolor bazowy, zachwycona nim jestem odkąd pierwszy raz go u ciebie zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny ten kolor :) i piórko fajnie wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW :D świetna ta pistacja :) no i jakie świetne paznokcie :) jaką odżywkę do paznokci używasz ? :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herome "Extra Strong" tutaj dokładniej ja opisałam http://pat18slakierowyswiat.blogspot.com/2013/02/herome-hardener-extra-strong-6-dni.html

      używałam jej przez 2 tyg. obecnie od 2 miesięcy nie używam żadnej odżywki :)

      Usuń
  26. Ślicznie wyszły Ci te piórka. Świetne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, paznokcie wyglądają jak dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten kolor jest cudowny!! Idealna pistacja :) Zdobienie bardzo w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piękne piórka ! Cudowne, zachwycające !
    Dalej oczywiście wzdycham do Mojito ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kucze, za każdym razem gdy odwiedzam Twojego bloga zachwycam się tą zielenią. Jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne zdobienie;) ta pistacja się pięknie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Megasłodkie zdobienie! <3 Łaał! <3 Bardzo, bardzo ładne. Lubię jak się błyszczy.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW jak ślicznie, a ten pistacjowy jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  34. jeju, lakier bazowy to istne cudo !
    totalnie się w nim zakochałam, jest przepiękny w duecie z Twoim pięknym kształtem pazurków *_*

    OdpowiedzUsuń