♥ Piasek p2 Sand Style nr. 030 ♥

Cześć dziewczyny :) 

Na początku chcę tylko zaznaczyć, iż w moje zdjęcia wkradł się maleńki błąd, otóż numer lakieru to 30 a nie 36m :)

Pewnie wiecie, że jestem straszna fanką lakierów o piaskowym wykończeniu i dlatego też nie mogłam przejść obojętnie obok informacji, iż w drogeriach DM pojawiły się piaskowe p2 :) Co prawda nie mieszkam w Niemczech, ale moja kochana mama była tak miła i mi je zakupiła :) 

Pierwszy lakier, który postanowiłam przetestować to fiolet z mnóstwem złotych, mieniących się drobinek :) 
Same nakładanie lakieru jest bardzo proste, nie jest to rzadki lakier, więc nie zalejemy nim skórek, pędzelek jest tradycyjnej wielkości.  Jak na wykończenie piaskowe bardzo szybko wysycha. 


p2 Sand Style nr. 030


Warstw: 2
Wykończenie: piaskowe
Krycie: bardzo dobre
Cena: 1,95 E
Czas schnięcia: szybko
Pojemność: 11ml
Konsystencja: dość gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność: DM/Niemcy
Ogólna ocena: 5/5  




Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

51 komentarzy:

  1. Robi wrażenie i to jeszcze na takich ładnych paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny, odważę się nawet powiedzieć najładniejszy z piasków jakie do tej pory widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w piaskowych lakierach;D cudny efekt:D śliczne paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. *.* najładniejszy chyba jest! znowu mnie kusisz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, kojarzy mi się z takim jednym z h&mu (purple glitter) :P

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się :) muszę w końcu wypróbować jakiś z wykończeniem piaskowym :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Złote drobinki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda przepięknie - zakochałam się w tym połączeniu fioletu i złota <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny daje efekt! chyba podoba mi się najbardziej z tych wszystkich piasków jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go i też się zachwycam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ale on jest piękny *.*
    te piaski strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, całkiem fajne połączenie kolorów. Mogłabym mieć taki, a rzadko piaskowe mnie kuszą, mimo, że mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  13. Płonę z zazdrości.
    To mój ulubiony lakier piaskowy, po prostu piękny :) I jak piasków (i fioletów) nie lubię, tak ten skradł moje serce! Szkoda wielka, że nie są dostępne w polsce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie normalnie chęć łapie na wszystkie piaski...

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go :D Może też niebawem pokażę u siebie :) Podoba mi się, ale jednak piaski to nie moja bajeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny, choć niekoniecznie ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie myślałam że jest aż tak piękny<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, wciąż mnie kuszą lakiery P2 piaskowe! Nawet miałam zamawiać na allegro, ale jeszcze nie zamówiłam.
    Wygląda ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, ależ on piękny. Pomimo, że trend piakowy rozpoczęło OPI (jeśli się mylę proszę mnie poprawić) to uważam, że najpiękniejsze piaskowece pochodzą od KIKO, P2 i Barry M. Ten fiolet jest po prostu szałowy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, w buteleczce nie wygląda tak imponująco :) Uwielbiam wszelkie odcienie fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda w buteleczce wyglądał dość przeciętnie :)

      Usuń
  21. cudny jest. Kojarzy mi się z orly oui :D

    OdpowiedzUsuń
  22. It looks gorgeous on your nails! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny jest ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooooooooooo! to jest moja reakcja na ten lakier. kapitalny! piękny! wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  25. Koniecznie muszę go mieć!!! Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze...szkoda, że nie mam dostępu do tych cudeniek

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega piękny :)szkoda że w PL ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej choruję na piaski :) może na targach kosmetycznych coś uda mi się zdobyć :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam wrażenie, że masz najpiękniejsze paznokcie z wszystkich jakie widziałam. ;) Kolor piaskowy ładny. ;) Mam pytanie / prośbę - napisałabyś post na temat pielęgnacji swoich paznokci? Jeśli takowy był to daj link. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* tak taki post już powstał proszę oto link: http://pat18slakierowyswiat.blogspot.com/2013/04/moja-pielegnacja-paznokci.html :)

      Usuń
  30. Śliczny kolor. Nie mogę się już doczekać kiedy moje piaski z P2 do mnie dotrą! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny! zakochałam się w nim, ojjjjjj:D moja mama we wtorek wyjeżdża do Niemiec, średnio mnie się to podobało, ale właśnie znalazłam plusy:D niech goni po sklepach i szuka! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie do końca lubię piaski, ale ten jest piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki piękny piasek ! Niesamowity po prostu, jeden z najlepszych jakie do tej pory widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. zaczynam coraz bardziej zakochiwać się w piaskach :))

    OdpowiedzUsuń
  35. całkiem ciekawy, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne to! Uwielbiam paczeć na Twoje paznokcie;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląda ładnie, ale jak wygląda sprawa ze zmywaniem go?

    OdpowiedzUsuń