♥ Pastelowa pistacja od SPN "Mojito" nr. 034 ♥

Hejka dziewczyny :) 
Dziś przygotowałam dla Was post o ostatnio moim ulubionym pistacjowym lakierze marki SPN :)
Wiecie, że markę SPN darzę wielkim zaufaniem jeśli chodzi o lakiery i nie tylko ... posiadam dość sporą ilość ich lakierów :) 
Przechodząc do samego lakieru jest on średniej gęstości, posiada w środku metalową kuleczkę, która znacznie przedłuża świeżość lakieru. Jak widać nie tworzy smug, dobrze się rozprowadza i świetnie kryje. 



SPN "Mojito" nr. 034

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: bardzo dobre
Cena: 25zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 12ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność: http://www.spn.pl
Ogólna ocena: 5/5 




Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

56 komentarzy:

  1. Świetny kolor na wiosne :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek ciekawy :) Kochana od czego tak zawijają Ci sie te paznokcie ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie już są ... nic z nimi nie robię ... jak są krótsze to tak się nie zawijają :)

      Usuń
    2. moje jak są dłuższe to też zaczynają się tak zawijać ;)
      a co do koloru to jest śliczny :) taki świeży

      Usuń
    3. no właśnie, ja też mam ten ''problem''. ;/

      Usuń
    4. o to widzę, że nie tylko ja tak mam :)

      Usuń
  3. Orientujesz się, czy bardzo różni się pędzelek w mini wersji od tego w wersji pełnowymiarowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wrócę do domu to sprawdzę, gdyż mam obie wersję, ale wydaje mi się, że są identyczne tylko różnią się długością :)

      Usuń
    2. Ok, dzięki. :) Powiedz mi jeszcze, czy dużo krótszy jest pędzelek w miniaturce i czy jest wygodny. Dzięki! :)

      Usuń
    3. właśnie sprawdziłam .... jeśli chodzi o grubość pędzelka to są identyczne, natomiast różnią się długością :) jednym i drugim maluje się wygodnie, przy czym w tej mniejszej wersji mamy krótszą i węższą rączkę :)

      Usuń
  4. wow, świetny kolor! jestem pod wrażeniem :) i jeszcze buteleczka ładnie wygląda dzięki zakrętce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! Bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrrrr piękny kolorek ja ostatnio choruję na takie odcienie, ten jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek.
    tylko ta cena trochę mnie odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna pistacja! po prostu ideał! i ma uroczą zakrętkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany co za kolor! *_* Cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest. Własnie takiego koloru brakuje w mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jaki piękny ! Kojarzy mi się nie tylko z mohito ale też z pysznymi lodami pistacjowymi, pyyycha :D
    Ten kolor jest po prostu mega ! A miałam ogarniczyć wydadtki na lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor jak lody pistacjowe:D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo, bardzoo, bardzoooo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. No pięknie! Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tym kolorze! Jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. yhh zakochałam się <3 chciałabym :P pomarzyć dobra rzecz.. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te lakiery bardzo mnie intrygują! powiedz mi, a jak z ich składem?

    kolor kojarzy mi się z lodami pistacjowymi- bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz kochana ja się na składach lakierów kompletnie nie znam, ale jeśli interesuje cię jakiś konkretny składnik to napisz i sprawdzę, czy jest na liście :)

      Usuń
    2. więc tak ..... jeśli chodzi o takie składniki jak: toluen, formaldehyd, ftalan, dibutyl oraz kamfory nie posiadają, więc skład myślę, że jest całkiem fajny :)

      Usuń
    3. dziękuję!
      skład nie jest wymarzony, ale jest ok :D

      Usuń
    4. tak... w lakiery zawsze ładują jakieś paskudztwa to chyba nieuniknione :)

      Usuń
  18. rewelacja:) i ma bardzo ładną buteleczkę:) tak cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ! przepiękny *.*
    zakochałam się w tym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna ta pistacja :) tylko ja sobie jej u siebie na paznokciach nie wyobrażam ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna pistacja, a tą buteleczkę to bym sobie postawiła na widoku, bo taka ozdobna jest <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolory :) takie lody pistacjowe :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor przepiękny i nazwa idelanie oddająca kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny kolor! Nie mogę oderwać od niego wzroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w tym kolorze!!;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne masz te paznokcie :) a kolor idealny na wiosne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. boski :) zachęciłaś mnie tym sklepem internetowym :) nawet już się zarejestrowałam, ale kolorów tyle, że nie wiem co wybrać :) chyba zbankrutuję...

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam pistacjowy kolor, a i buteleczka super, taka... luksusowa

    OdpowiedzUsuń