♥ Nowa współpraca "Promoto" :) ♥

 Witajcie dziś chciałabym Wam zaprezentować różne produkty do paznokci, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Promoto która od niedawna zaczęła sprzedaż na Allegro. Wszystkie te produkty sama wybrałam i otrzymałam około miesiąca temu do przetestowania. 

Na pierwszy rzut idą stempelki, który jeszcze nie miałam okazji przetestować.



.... otrzymałam również kilka świetnej jakości próbników na lakiery ... ci którzy mnie czytają z pewnością wiedzą, że każdy mój nowy lakier zawsze ląduje na takim wzorniku :)    


... wybrałam sobie również dwa lakiery z Golden Rose z serii Rich Color oraz jako niespodziankę dostałam mój pierwszy lakier z Flormaru. 

Dostałam również szklane pilniczki do paznokci, które zdążyłam już przetestować i śmiała mogę stwierdzić, że doskonale sobie radzą z moim pazurkami. Nie obyło się również bez sondy do kropeczek jak również bez polerki :)  


Jak wiecie bardzo lubię malować zdobienia  farbkami akrylowymi, więc nie mogłam przejść obojętnie obok pędzelków do zdobień jak również obok farbek akrylowych :)
Oczywiście zestaw ten przetestowałam jako pierwszy :) 
Tutaj możecie zobaczyć farbki w akcji: :) Uważam, że sprawdzają się rewelacyjnie :) 


Wybrałam sobie również dwa mega zestawy do zdobień kawiorowych, o których niebawem szerzej opowiem :) 


.... następnie otrzymałam kilka ozdób tj. kawior i zamsz na pazurki ... oraz puste pojemniczki na ozdoby, których nigdy za wiele :) 


... kilka szablonów naklejek wodnych, suszone kwiatki do zdobień oraz białe paski do frencza :) 


Z niepaznokciowych rzeczy otrzymałam dwie gumki do włosów :) 


Produkty te można zakupić na allegro: http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=26915800&order=bd  z tego co możemy zobaczyć sprzedawca ma bardzo atrakcyjne ceny  i zajmuje się również sprzedażą produktów kosmetycznych.  
Wszystkie te produkty przyszły do mnie bardzo schludnie oraz solidnie zapakowane. 

Jeśli któraś z Was miałabym ochotę na zakupy w Promoto to przy zakupach proszę w wiadomości do sprzedawcy wpisać, iż o sklepie dowiedziałyście się ode mnie (wystarczy podać adres bloga) wtedy dostaniecie od firmy Promoto miły gratis :)  


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

47 komentarzy:

  1. oj to paczka musiała być ogromna:) ciekawa jestem tego kawioru a szklany pilniczek muszę sobie kupić nowy (pech chciał, że obecny złamałam) :))

    OdpowiedzUsuń
  2. aż oczy mi zaświeciły! Takie wspaniałości otrzymałaś!

    Strasznie Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mnie zaciekawiło, bo żem ja jestem taka sroczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowności :D Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jestem ciekawa tego wszystkiego :) będę czekała na wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie sobie przypomniałam że muszę zrobić zapas wzorników :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja mam zapas na długi, długi czas :) takie wzorniki to świetna sprawa :)

      Usuń
  7. I teraz zamiast uczyc sie na jutrzejszy egzamin przeglądam allegro ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle wzorników, czym Ty je zapełnisz??:) teraz musisz lakierów dokupić, ale w Twoim przypadku to sama przyjemność ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he uwierz mi w moim przypadku zapełnią się bardzo szybko ;)

      Usuń
  9. Wow ile produktów :) lakiery Golden Rose mnie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany ale tego jest. Świetne te stempelki i te zestawy do zdobień kawiorowych i Mój ukochany różyk od GR *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności aż Ci zazdroszczę ile tego jest łoo matko hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Gratuluję - prześwietna współpraca! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zostałaś totalnie rozpieszczona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ile cudowności :D czekam na recenzję stempli i całej reszty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Za dobrze Ci :D gratuluje współpracy! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy. Oby była taka owocna, jak ta pierwsza paczuszka. Pozazdrościć! :)) Na pewno pokażesz nam wspaniałe manicure wykonane produktami od tej firmy.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością pojawi się niejeden manicure :) pierwszy zaprezentowałam już jakiś czas temu: http://pat18slakierowyswiat.blogspot.com/2013/03/projekt-hobby-gotowanie-czyli-moje.html

      Usuń
  17. No, no sporo tego :) Gratuluję! Wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze właśnie takiego sprzedawcy na allegro szukałam! Nigdy nie mogłam znaleźć nikogo kto by sprzedawałam farbki akrylowe w tubkach i jednocześnie pędzelki, lakiery itp paznokciowe rzeczy :) Zawsze musiałam kupować od różnych sprzedawców :( Co do zakupów flormara, boli jedna rzecz, niestety na allegro cena flormara jest taka sama jak na stoiskach, więc ja wolę się pofatygować bezpośrednio do nich... Posiadam już chyba 4 lakiery tej firmy, niestety nie do końca jestem zadowolona z tego co sobie wybrałam u nich :( Chociaż z białego lakieru i holosia brokatowego jestem bardzo zadowolona :)

    PS. A tego co dostałaś zazdroszczę bardzo... Ja ostatnio dostałam naganę od narzeczonego i pewnie przez dłuższy czas nic nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wspaniałej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, czekam na recenzje :) i gratuluję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowności <3 Najbardziej podobają mi się stemple i kawiorki :D Bardzo fajne rzeczy Ci się trafiły. Jestem też ciekawa jak się będzie prezentował fioletowy GR :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale zazdroszczę! Naprawdę solidna paczka, czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super współpraca , gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę i oczywiście gratuluję :D wspaniałe rzeczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę współpracy. Tyle cudeniek. Mnie niestety nikt nie chce. :D
    Ps. Skomentujesz u mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna przesyłka :) Gratuluję :) Czekam na nowe wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się doczekać recenzji stempelków, mam je i nie umiem się nimi obsłużyć ;(
    Zazdroszczę, same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję współpracy! Ile fajnych rzeczy otrzymałaś :) Genialne są naklejki z Betty Boop, cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna współpraca, gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Sama chętnie pobawiłabym się farbkami akrylowymi:)

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW !!!!!!! Bardzo owocna współpraca - należy Ci się z takim talentem :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! kochana ale paczucha. no gratuluję.
    też bym chciała tyle dobroci dostać ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie raz przymierzałam się do zakupu stempelków, ale nigdy się nie zdecydowałam. Może Ty mnie przekonasz?:))

    OdpowiedzUsuń
  34. ale tego wszystkiego dużo :) pozazdrościć ;) gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale świetna paka! Zazdroszczę naprawdę wszystkiego:D Cudowne kolory GR i te farbki....:) dobrze wiedzieć gdzie to wszystko kupić. :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ułaaa no to nieźle :D Zazdroszczę! A ten oczodający Golden Rose.. Muszę go u siebie poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. powiedz, farbki kryją po jednej warstwie?

    OdpowiedzUsuń