♥ Moja pielęgnacja paznokci :) ♥

Wiele z Was prosiło mnie o post o pielęgnacji moich paznokci ... szczerze mówiąc to nie wiem od czego mam zacząć :) ... 
... może zacznę od początku .... otóż przez większość swojego życia nosiłam krótkie paznokcie, był też czas kiedy zakładałam sobie tipsy. Ogólnie rzecz ujmując moje paznokcie zawsze się rozwarstwiały i łamały, ale całe szczęście to już za mną :)

Większość produktów, które używam w pielęgnacji paznokci pochodzą ze stoiska Inglota :) 

Do usuwania/odsuwania skórek używam preparatu Cuticle Removing Gel Inglot ma on formę żelu i doskonale zmiękcza skórki ...
Obecnie jako bazę pod lakier używam Nail Whitener Inglot pomimo tego, iż nie jest to typowa baza sprawdza się w tej roli doskonale.

Od czas do czasu sięgam również po olejek do skórek również z Inglota, który pięknie pachnie i doskonale dba o nasze skórki :)


Paznokcie staram się skracać raz w tygodniu  za pomocą szklanego pilnika zawsze na pomalowanych paznokciach, gdyż umożliwia mi to kontrowanie ich długość oraz ułatwia nadanie im kształtu. Od odsuwania skórek używam metalowego kopytka.


Minimum raz w tygodniu nakładam na skórki masełko, o którym już wcześniej wspominałam: http://pat18slakierowyswiat.blogspot.com/2012/09/burts-bees-cytrynowe-maso-do-skorek.html#more oraz od czasu do czasu na całe paznokcie nakładam  regenerujące serum do paznokci Regenerum :)  



Swego czasu, kiedy postanowiłam mocniej zadbać o moje paznokcie zakupiłam odżywkę do paznokci Herome "Extra Strong" której zawdzięczam mój obecny stan paznokci (tu recenzja: 


 "Gołe" pazurki tuż po zakończeniu 2- tygodniowej kuracji z Herome "Extra Strong" 


Obecnie mija prawie miesiąc odkąd skończyłam kurację odżywką Herome i moje paznokcie "odpukać" nie łamią się, nie rozwarstwiają oraz nadal bardzo szybko rosną, oby tak dalej :)

Natomiast jeśli chodzi o Top Coat to na dzień dzisiejszy używam mojego ulubieńca, czyli Sally Hansen Insta- Dri :) 

W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą :) 

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

39 komentarzy:

  1. zastanawiam się właśnie nad tym Herome, bo hciałabym zapuścić troszkę dłuższe paznokcie ...
    Twoje są badzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz te pazurki :-) ale wcześniej też było okej, niektórzy nawet wolą takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz cudowne pazurki ; D
    uwielbiam je *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekne pazurki ;) no ale jesli sie odpowiednio dba o płytke paznokcia to nie ma mowy o tym, zeby zle sie prezentowały ;) ja mam problem z zapuszczeniem pazurkow bo musze wtedy rezygnowac z gry na gitarce.. :( no ale cos za cos :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę dorwać wreszcie szklany pilnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz cudowne paznokcie!
    często widuję lakiery Inglota, ale nie spotkałam się jeszcze z produktami pielęgnacyjnymi tej marki.

    PS Właśnie przyszedł mój kameleonik ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi jutro minie 2 tygodnie używania Herome - tylko ja mam tą łagodniejszą wersję. Mam nadzieję, że w końcu przestanie mi schodzić wierzchnia warstwa paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz pazurki:) Ma muszę kupić szklany pilniczek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne paznokcie - zazdrościć tylko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. krzywdę bym sobie zrobiła takimi długimi paznokciami :p jak zapuszczę lekko długie to zawsze się budzę podrapana na twarzy :P

    Dobre to regenerum ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zamówiłam przedwczoraj odżywkę Miracle Cure z SH i jestem ciekawa. spotkałam zupełnie różne opinie na jej temat :P a paznokcie masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje paznokcie to mój ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :) Zapraszam serdecznie po odbiór "Wyróżnienia Liebster Blog". Więcej informacji na - http://saikoubiuti.blogspot.com/2013/04/wyroznienie-liebster-blog-moje.html Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. masz bardzo ładny kształt paznokci ♥ po prostu ubóstwiam je!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pazurki masz śliczne :) ciekawa jestem tej odżywki Herome, może kiedyś się na nią skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba musze zainwestowac w ta odzywke bo moje paznokcie robią się coraz gorsze... :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za szczegółowy opis pielęgnacji paznokci, przyda się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to była dla mnie czysta przyjemność, cieszę się, że mój post komuś się przyda :)

      Usuń
    2. Mi przyda się każda wskazówka na temat pielęgnacji:)

      Usuń
  18. Świetny post :) mam identyczny pilniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie czyta się takie posty, aczkolwiek za firma INGLOT nie przepadam, wolę tańsze zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Top Coat Insta-dry jest moim ulubionym od lat! A reszty produktów nigdy nie używałam. Zastanawiam się jak się sprawdza Regenerum?

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię produkty do pielęgnacji Inglota, szczególnie oliwkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz piękne paznokcie. O tym masełku do skórek co używasz słyszałam sporo pochlebnych opinii na YT. Planuję je zakupić jak skończą mi się balsamiki już posiadane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeśli uzyskałaś takie paznokcie z tymi rzeczami, to... kupuje wszystko :D :D :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja ostatnio mam problemy z paznokciami. Zaczęły się łamać po bokach... Musiałam je skrócić na zero :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Hm chyba dzięki Tobie zainwestuję w te pielęgnacyjne produkty Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo tego :) Ja na zmianę z zwykłą bazą stosuję odżywkę essence... Niestety ostatnio któryś z lakierów zabarwił mi płytkę na żółto :( Muszę w końcu sięgnąć po lakiery i odżywki inglota gdyż praktycznie wszędzie zbierają pozytywne opinie.

    Obecnie masz piękne paznokcie, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten olejek do skórek z Inglota ile kosztuje?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię regenerum maziam nim paznokcie prawie po każdym zmyciu lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię tego typu posty. Masz naprawdę śliczne pazurki, aby cały czas tak pięknie wyglądały i były zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam takie posty :) nie znam tego masełka, ale jestem go bardzo ciekawa.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. Zastanawiałam się nad tym wysuszaczem Sally Hansen, ale zdecydowałam się kupić inny Sally Hansen DRY KWIK 30 s. Mam nadzieję, że będę równie zadowolona jak Ty z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa jestem tego wysuszacza, obecnie mam nail tek'a oraz seche vite. Ten z SH będzie kolejny na liście do testów:)

    OdpowiedzUsuń