♥ Miętusek p2 Volume Gloss "Fresh Sister" nr. 130 ♥

Cześć dziewczyny :)

Wiosna w pełnie, więc i na moich pazurkach troszkę wiosennego akcentu :)
Dziś w ruch poszedł lakier p2  "Fresh Sister" nr.130 w pięknym miętowo- turkusowym odcieniu. 
Sam lakier bardzo dobrze się nakłada, utrzymuje się około 3-4 dni i bardzo dobrze się go zmywa. 
Jak widzimy na zdjęciach nazwa Volume Gloss wcale nie jest tu przesadzona, gdyż lakier rzeczywiście wspaniale się błyszczy :) Krycie lakieru jest również bardzo dobre. 


 p2 Volume Gloss "Fresh Sister" nr. 130

Warstw: 2
Wykończenie: żelowe
Krycie: bardzo dobre
Cena: 1,95 E
Czas schnięcia: szybko
Pojemność: 12ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność: DM/Niemcy
Ogólna ocena: 5/5  



Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

67 komentarzy:

  1. super kolor i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek nadal nie mogę wyjść z podziwu jeśli chodzi o Twoje pazurki;) Są obłędne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm genialny...a jak się błyszczy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie to już jasny turkusik :)
    bardzo miły dla oka ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śweitny kolor i rzeczywiście na mega wysoki połysk :D

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny na lato :D piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, mam coś podobnego obecnie na paznokciach - niestety mniej błyszczącego

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladniutki kolor :)jednak wole wersje bardzie żywą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh.. co tu dużo komentować? Każdy, nawet najgorszy lakier na tych paznokciach będzie wyglądać po prostu przecudownie!! Jestem małą zazdrośnicą i też chcę tak długie paznokietki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ci dziękuję za miły komplement :*

      Usuń
  11. śliczota, czaję się na podobny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo zapisuję na liście zakupów jak będę w Niemczech to przygarnę;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lakiery z P2 - u mnie bardzo długo się trzymają na pazurkach :) Śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten kolor ;) jest świetny! czemu nie ma go w Polsce ? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się nad tym zastanawiam .....

      Usuń
  15. Jak ja lubię takie kolory :) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak pięknie błyszczy! ja nie mam dostępu do lakierów p2 (nie licząc allegro) i to chyba dobrze :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie do końca mój kolor, ale lakiery z tej serii bardzo polubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż za połysk i kolor też piękny. Taki zgaszony miętus, chyba takiego jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. oj chciałabym kiedyś przetestować jakiś lakier z tej firmy!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny!
    zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Za każdym razem gdy trafiam na recenzje lakierów P2 utwierdzam się w przekonaniu, że są warte grzechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warte, tym bardziej, że są tanie :)

      Usuń
  22. cudny jest :D chyba jednak będę miała jakieś zamówienie dla Ciebie :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu ... daj tylko znać co konkretnie chcesz :)

      Usuń
  23. Śliczny kolor i połysk niesamowity, mam nadzieję, że nie tylko 5 minut po pomalowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, połysk utrzymuje się przez cały czas tj. 2-3 dni gdyż co taki czas przeważnie maluję swoje paznokcie :)

      Usuń
  24. Kocham mięty! A na Twoich paznokciach zawsze wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor! :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor świetny, a Twój kształt paznokci jest wspaniały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* obecnie troszeczkę je skróciłam

      Usuń
  27. cudowny :) żeby u nas były takie lakiery za ok 6zł... ehhh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie .... szkoda, że nie ma w Polsce tych lakierów, ale znając życie, gdyby nawet się pojawiły to z pewnością kwota ta byłaby o wiele wyższa :/

      Usuń
  28. ładny, niespotykany kolor! każda lakiero-maniaczka pewnie by go chciała. a przynajmniej ja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to prawda jest bardzo ładny, taki letnio- wiosenny kolorek :)

      Usuń
  29. Na Twoich pazurkach to wszystko ładnie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oszalałam! Piękny! A na Twoich pazurkach to już w ogóle <3 Dlaczego DMy są tak daleko mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach... dlaczego u nas są niedostępne?! Piękny kolor...

    OdpowiedzUsuń
  32. masz tak pięknego bloga z moimi kolorami że ciężko mi z niego wyjść jak zasiądę to patrze i patrze a potem zapomniam co miałam zrobić i spr na necie jeszcze hehe :)

    OdpowiedzUsuń