♥ Inglot nr.389 z kolekcji Wiosna 2013 ♥

Za oknem słoneczko, a na moich paznokciach gości błękit nieba :)  
Strasznie dawno nie nosiłam na pazurkach błękitów, sama nie wiem dlaczego, gdyż bardzo lubię takie kolorki :)
Przechodząc do rzeczy mowa tu o lakierze Inglot nr. 389 który pochodzi z najnowszej kolekcji  "Wiosna 2013" Ma on piękne kremowe wykończenie, bardzo dobrze kryje i nie tworzy jakichkolwiek smug. Sam lakier zmywa się bardzo dobrze, utrzymuje się około 3-4 dni.



Inglot nr. 389

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: bardzo dobre
Cena: 20zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 15ml
Konsystencja: rzadka
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność: Inglot
Ogólna ocena: 5/5  




Cała kolekcja prezentuje się następująco:

Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

46 komentarzy:

  1. Inglot strzela w 10 z tymi lakierkami... <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, intensywny kolor! Cały czas zastanawiam się nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale u Ciebie piękne kolorki ^^
    Co wejdę to lepszy ^^
    Paznokcie już takie długie ^^
    Chyba nawet się zrównałyśmy długością(ja skróciłam ciut, a Tobie podrosły) :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. wspaniały! idealny na plażę. a w dłoni niebieski drink z palemką...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę sobie zrobić zakaz wchodzenia na Twojego bloga :) Kusisz tylko tymi lakierami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja uwielbiam Twoje pazurki!
    a lakierek jest przecudowny, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładniutki, ja skusiłam się na nr381 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. extra jest. Taki intensywny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor, ładny masz kształt paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny jest, nasycony, piękny błękit. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kolor bije po oczach, piękny !!! Ja chyba nie mam odwagi na takie kolory...jeszcze ;)
    Mnie ciekawią odcienie z nowej kolekcji 385 i 386.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny chciałabym zobaczyć całą kolekcję na żywo;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu kolejny, piękny Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ! obserwujemy ? jak tak, to zaobserwuj mojego, a ja się odwdzięczę ;>
    http://diy-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ło! jaki intensywny!:) chyba nie czułabym się jednak w takim dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany co za błękit! Obłędny normalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny :) juz mam tyle lakierów na liscie zakupów, że chyba zbankrutuje albo utone w długach...

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny :) też dawno nie miałam nic niebieskiego na paznokciach i nie wiem czemu bo bardzo lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudowna jest ta mięta!!
    Lubisz szalone i kreatywne wyzwania? Twoją pasją jest makijaż lub zdobienie paznokici? Jeśli tak to zapraszam Cię do dołączenia do nowego projektu: CRAZY MAKE-UP CHALLENGE. Uśmiech, szaleństwo i zabawa gwarantowane ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/nowy-projekt-doacz-juz-teraz-crazy-make.html

    OdpowiedzUsuń
  20. strasznie ładny kolor, rzuca się w oczy :> mnie się rzucił :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ on daje po oczach, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdyby był troszkę ciemniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudowny kolor, idealny! jeszcze tak pięknego turkusu nie mam i koniecznie muszę się zaopatrzyć ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pozytywny kolor, na pewno poprawia nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG jaki cudowny kolor!!! Chyba pierwszy raz od stu lat kupię lakier Inglota.

    OdpowiedzUsuń