♥ Inglot nr. 362 "Hawaiian Bar" ♥

Witajcie :) 

Dziś pora na mojego nowego intensywnie różowego Inglota nr. 362 :)
Wiem, że wiele z Was nie przepada za tymi lakierami , ale ja należę do tych, którzy je uwielbiają. Lakier Inglot jeszcze nigdy nie zrobił mi krzywdy. Dobrze się je aplikuje, nie tworzą smug i nie odbarwiają płytki paznokciowej i bardzo fajnie się utrzymują. 
Jedynym minusem może być jego cena. Odnosząc się do tego konkretnego kolorku jest nim zachwycona, już dawno nie widziałam tak ładnego malinowego różu :)
  


Inglot nr. 362

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: bardzo dobre
Cena: 20zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 15ml
Konsystencja: rzadka
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność: Inglot
Ogólna ocena: 5/5  





Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

51 komentarzy:

  1. śliczny kolorek
    Zapraszam cię do mojego bloga organizuje mini rozdanie
    http://inna17jenna.blogspot.com/2013/04/urodzinowe-rozdanie-na-moim-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. na pazurkach jest jeszcze przepiękny !
    jestem nim zachwycona, muszę go dorwać w najbliższym czasie *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. ranyyyyyyyyyyyyy, pokochałam od pierwszego wejrzenia *_* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do lakierów inglota nie wypowiadam się bo niestety nie mam ani jednego, wiem tylko tyle, że kolorami zachwycają :) Sama nie lubię u siebie takiego różu, ale u kogoś - prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor, uwielbiam Twoje paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja przez długi czas nie lubiłam lakierów inglota ale wydaje mi się że jakiś rok temu zmienili formułę bo teraz fajnie na moich paznokciach się trzymają i bardzo je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak, gdyż kiedyś Ingloty na moich pazurkach wytrzymywała 1-2 dni a teraz 4-5 :)

      Usuń
  8. ale ma cudowny nasycony kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor, piękna soczysta malinka! Lubię lakiery INGLOTa jednak cela zawsze mnie zniechęca. Mają przepiękną gamę kolorystyczną - każdy znajdzie coś dla siebie. 362 taki bardzo neonowy jest? Bo zdjęcia czasem lubią kłamać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w słoneczku owszem, natomiast w świetle dziennym jest bardziej stonowany :)

      Usuń
  10. Rewelacja. Soczysty i energetyzujący kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki intensywny ! Uwielbiam takie intensywne kolory :)
    Muszę się wybrać do tego Inglota bo kusisz tymi lakierami nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor piękny. Uwielbiam Twoje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny :) po prostu śliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. O. M. G. JakiOnJestCUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokazuj jakieś brzydsze kolory dobra? :D Przepiękny jest!!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny, uwielbiam Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też się nim właśnie zachwycam :) jest idealny, piękny, żywy, radosny! cudo

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny!!! Właśnie takiego poszukuję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyno! Oddaj mi swoje paznokcie, proszę! Ten idealny kształt.. jak Ty to robisz :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż zaparło mi dech w piersiach! Przepiękny kolor i paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wygląda na Twoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne, idealne...błyszczące jak tafla wody!
    Nałożyłam na szybko na jutro podobny kolor ale Miss Sporty i odrobinę ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno nie widziałam tak pięknego różu <3

    OdpowiedzUsuń