♥ Inglot... czyli moje lakierowe nowości :) ♥

Inglot, czyli Patrycja znowu szaleje :D 
Wczorajsze przybycie wiosny zmobilizowało mnie do wyjścia na zakupy odzieżowe, ale  oczywiście musiałam wstąpić również do Inglota :) ...  a oto co udało mi się zakupić ...


- Inglot nr. 362 "Hawaiian Bar"
- Inglot nr. 389 Wiosna 2013
- Inglot nr. 361 "Hawaiian Bar"


Kolor nr. 389 pochodzi z najnowszej wiosennej kolekcji Inglota. Jest to piękny pastelowy błękit o którym marzyłam od bardzo dawna :)


Natomiast kolorek 361 oraz 362 pochodzi z zeszłorocznej kolekcji "Hawaiian Bar" są to dwa róże. Najbardziej intensywniej oraz soczysty róż z kolekcji 362 
oraz 361 ciepły, ale już nie tak intensywny jak poprzednik. 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

49 komentarzy:

  1. Świetne kolory wybrałaś :) Ja muszę się przyjrzeć tej nowej wiosennej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki! Czekam na swatche!

    OdpowiedzUsuń
  3. pieniądz wydany na lakier do paznokci, nigdy nie jest pieniądzem straconym :]

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie ładne ale najbardziej podoba mi się 362

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam, że ten niebieski jest ciemniejszy i już nawet zacierałam ręce dla niego, ale taki podobny już mam (też z Inglota), więc odpuszczam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uważam, że na materiałach promo te kolory są nieźle przekłamane!
    piękne wybrałaś (na żywo wyglądają znacznie lepiej).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie w pelni z tym ze kolory sa przeklamane. Co jest dosc przykre bo na zywo wygladaja wrecz o niebo lepiej !

      Usuń
    2. I oczywiscie wybralas swietne kolorki :)

      Usuń
    3. tak, ja również w pełni się z tym zgadzam !
      a nr. 362 na żywo prezentuje się przecudownie :))

      Usuń
  7. ale piękne kolory :) czekam na swatche!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery z inglota są rewelacyjne. Nr 389 będzie mój już go mam na liście zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ładne :) ale najbardziej wpadł mi w oko 389 i jestem bardzo ciekawa jak się zaprezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te różowe bardzo mi się podobają. szczególnie ten jaśniejszy. pokaż pokaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chcę zobaczyć ten jaśniejszy. :P

      Usuń
  11. czekam na prezentacje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory piękne. Mam chrapkę na takie żywe, letnie kolory. Zima była stanowczo zbyt długa i marzy mi się kolor! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kolory są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicze wybralas kolory! Jestem ciekawa tego blekitu;) w butelce prezentuje sie bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolorki! W buteleczkach zdecydowanie lepiej się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Inglot zraził mnie tym, że odbarwia płytkę :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze odbarwienia Inglotem nie doświadczyłam :)

      Usuń
  17. Wspaniałe lakiery, ciężko wybrać najpiękniejsze. <3 I jak tu jedna wcześniej wspomniała, żaden pieniądz wydany na lakier nie jest straconym pieniądzem.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny błękit, muszę w końcu obadać tę najnowszą kolekcję na żywo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh piękne, szczególnie ten niebieski <3 Może kiedyś uda mi się zakupić jakiś lakier tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie chcę zobaczyć na Twoich pazurkach 362:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie są przepiękne ;) czekam na pazurki w tych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziś oglądałam wiosenną kolekcję i jest wyjątkowo udana :) ja do pasteli mam stosunek dość wyraźny - nie umiem się nimi posługiwać, zazwyczaj wychodzą mi jakieś smugi mimo tysiąca warstw więc nie kupuję, żeby nie psuć sobie nerwów :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne są te róże, sama bym je chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory świetne. Tak sobie myślę, że chyba w zeszłym roku też kupiłam sobie 362, muszę zerknąć w pudło z lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo zły tajming masz! ;-) dziś mam kryzys nastroju i właśnie po zobaczeniu Twojego posta dotarło do mnie, że tylko Hawaiian Bar w całości może mnie uzdrowić...

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne i urocze kolorki! Najbardziej wpadł mi w oko niebieski, na żywo wygląda cudnie! Miałam okazje dzisiaj podejrzeć :)

    A zakupy ubraniowe się udały? ;) Hehehe tez bym chętnie zobaczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  27. czekam na swatche, zwłaszcza tego pierwszego od prawej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta kolekcja o wiele lepiej wypada niż zimowa a wybrane kolory przez Ciebie świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne kolorki, oj szalejesz z tymi inglotami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. coś wspaniałego! :) chcę, chcę, chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dziś kupiłam swojego Inglota po długim czasie. Mam nadzieje, że się nie zawiodę, bo są bardzo nietrwałe..

    OdpowiedzUsuń