♥ Eclair Chameleon - który jako pierwszy? ♥

Cześć dziewczyny :)
...  przychodzę dzisiaj do Was z niecodziennym wpisem, otóż mam dylemat, który lakier wybrać .... stąd też moje pytanie, który lakier Eclair chciałybyście zobaczyć na moim blogu jako pierwszy?

Jak wiecie są to lakiery zmieniające kolor pod wpływem temperatury :) 

Oto kolorki:

- Eclair nr. 01 
połączeniu pastelowej lawendy z błękitem (delikatnie wpadającym w turkus)

Eclair nr. 05a 
czyli koktajlu bananowo-truskawkowy

Zależność kolorów: 

Pozdrawiam i życzę Wam Spokojnych i Radosnych Świąt :) 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

52 komentarze:

  1. Oba wydają się ciekawe :) Ale ja bym chętniej zobaczyła 05a

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 05a musi wyglądać obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście uwielbiam efekt nr. 05a i ubolewam, ze nie mam go w swojej kolekcji. Ale szczerze powiedziawszy ciekawi mnie ten drugi, bo jeszcze nie miałam okazji go podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawaj różowy ^^ Bardziej widać zmianę koloru niż na błękitnym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden i drugi są piękne, ale najpierw chciała bym zobaczyć nr 01 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie 05a! Gdzie go dostałaś? Na stronie sklepu Eclair niestety nie jest dostępny a cały czas przeszukuję internetowe sklepy i nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go zakupiłam 1,5 miesiąca temu wtedy jeszcze był dostępny na stronie producenta :)

      Usuń
  7. o wiele bardziej podoba mi się 05a, ale znam go :)
    chętniej zobaczę niebieski 01!

    gdzie udało Ci się dostać tego bananka, szczęściaro? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bananka zakupiłam około 1,5 miesiąca temu, ale nie miałam jeszcze okazji Wam ich pokazać :) Wtedy jeszcze były dostępne w sprzedaży :)

      Usuń
    2. no własnie bo ja chcialam ten babanowy i już go kurde nigdzie nie ma:(:(:(

      Usuń
  8. Ale mają słodkie kokardki. ;) Ja chyba wybrałabym 05a. Dlaczego? Wydaje mi się, że kolor będzie bardziej oryginalny od nr 01. W sklepach jest pełno niebieskości i ja o tym się bardzo dobrze przekonałam kupując dwa takie same kolory z różnych firm. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo lubię różne niebieskie odcienie itd. więc ja chętnie zobaczyłabym najpierw ten lawendowo-błękitny:D

    OdpowiedzUsuń
  10. A jaki jest koszt tych cacek? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 01 bo jeszcze tego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sama nie wiem, kurde.. może niebieski?

    OdpowiedzUsuń
  13. oba są piękne! ale może 05? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 01 ;) wygląda pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  15. bardziej podoba mi się bananek ale tego błękitnego nie znam więc wybieram błękitny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 01, już gdzieś widziałam, wiec z chęcią obejrzałabym 05a ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. ciężka decyzja... hmm.. chyba 05a:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba są świetne ale 05 chcę zobaczyć pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja bym chciała zobaczyć jak na Twoich paznokciach zachowuje się bananek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W opakowaniu prezentują się cudownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bananowo truskoawkowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. najlepiej pokaż oba na raz, bo nie mogę się zdecydować. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Banan z truskawską! Chcę! *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. poproszę 01 bo 05a już widziałam, choć mimo wszystko z chęcią obejrzę ponownie:D

    OdpowiedzUsuń
  25. banana znam, więc chętnie zobaczę lawendę <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie pierwszy, niebieski kolorek! Chociaż obu jestem ciekawa bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  27. oba lakierki bardzo ciekawe, wiec bez roznicy :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. Oba śliczne, ale bardziej jestem ciekawa koktajlu bananowo - truskawkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice Blog :)

    You are invited to my "International Giveaway by Born Pretty Store".
    http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/03/international-giveaway-by-born-pretty.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Nr 05a - przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  31. 05 daje ładniejszy efekt wg mnie, pokaż ten najpierw :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. To może najpier błękit z lawendą? Z reszta oba są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne są, błękit najpierw :)

    OdpowiedzUsuń