♥ Czarodziejski lakier "Eclair" nr. 05A :D ♥

Witajcie :)

Zgodnie z obietnicami dziś post o czarodziejskim lakierze "Eclair" nr. 05A czyli koktajlu bananowo-truskawkowy :) Moim zdaniem jest to jeden z najładniejszych lakierów Eclair z serii CHAMELEON :) 

Pytałyście mnie gdzie go zakupiłam, otóż było to ponad miesiąc temu, jednakże mam dobrą wiadomość od dziś jest ponownie dostępny w sprzedaży na: http://www.eclair-nail.com/sklep/ :)


Eclair nr. 05A

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: bardzo dobre
Cena: około 22zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 12ml
Konsystencja: gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność:  www.eclair-nail.com oraz http://fryzjerski-sklep.pl/
Ogólna ocena: 5/5 


EFEKT DELIKATNEGO PRZENIKANIA KOLORÓW/ CIEPŁO-ZIMNO


"ZIMNO"
 "CIEPŁO"

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

88 komentarzy:

  1. bananowo-truskawkowy? MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi mi on po głowie i na pewno kiedyś się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. omomom! zaraz go zamawiam, nie ma bata ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziesz bardzo zadowolona :) jeszcze jakiś zakupiłaś, czy tylko ten jeden?

      Usuń
    2. Zakupiłam tylko ten- niestety i tak to był nieprzewidziany wydatek... Bałam się, że później znów ich nie będzie :(
      długo czekałaś na przesyłkę?

      Usuń
    3. około 2-3 dni czyli standardowo :)

      Usuń
  4. Fajne coś dla 100 % lakieromaniaczki :) może i ja się kiedys skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. On będzie kiedyś mój - MUSI :D Najlepszy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny! Strasznie podoba mi się ta wariacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak z wytrzymałością tego lakieru? :> Gdyż ja jeszcze nie spotkałam termicznego który więcej niż 1 dzień by przeżył :P Ah i gęstość która mi raczej nie odpowiada. Kolor za to na prawdę piękny (pomimo, że to róż :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku wytrzymują około 2-3 dni gdyż ja co drugi- trzeci dzień zmieniam kolor, ale sądzę, że dałyby spokojnie radę około 4 dni bez jakichkolwiek odprysków :)

      Usuń
  8. Ten lakier nie przestanie mnie zachwycać. Jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznota, jeden z najpiękniejszych lakierów ever! Tak swoją drogą naszło mnie przez Twój wpis na koktajl. Zrobię sobie bananowy, bo truskawek o tej porze boję się konsumować... :-)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to prawda masz rację, ja ostatnio przez kilka dni walczyłam z wysypką na twarzy po truskawkach :( ale już wszystko okey :)

      Usuń
  10. On wygląda tak apetycznie, że aż chce się go znieść :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny jest ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go mieć :) Prawdziwy hit :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Nie spodziewałam się tak fajnego efektu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę śliczny:) a powiedz mi jak dbasz o paznokcie? masz je piękne i ciekawa jestem czy robisz coś szczególnego z nimi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chcesz to mogę zrobić o tym oddzielny wpis :)

      Usuń
  15. ja również jestem chętna na post jak dbasz o pazurki :) Chętnie zobaczylabym też Twoją kolekcje lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu na dniach pojawi post o tym jak dbam o paznokcie i postaram się pokazać Wam również moją kolekcję lakierów :)m

      Usuń
  16. Świetny jest!! bardzo mi się podoba, tylko niestety cena + koszty przesyłki i wychodzi niecałe 40 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tu masz rację, ale wiem, że na stronie http://jestempiekna.com/ jest o wiele tańsza wysyłka :)

      Usuń
    2. ależ jestem zła :( wygląda na to, że zrobiłam swój zakup nie na tej stronie ;<

      Usuń
    3. produkty są te same, jedynie przesyłka na jestempiekna jest tańsza ..... dopiero wczoraj dowiedziałam się o tej stronie :/

      Usuń
  17. zrobiłam ostatnio spore zakupy "paznokciowe", wiec nie skusze się na kolejny zakup za 22 zł+przesyłka ... Czekam na promocję!;d
    Efekt świetny, bardzo podobają mi się te lakiery.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w sumie to masz rację, pewnie będzie jeszcze długo dostępy :)

      Usuń
  18. Cudowny! Taki sorbet truakwkowo bananowy, aż chciało by się zjeść paznokcie:) Mógłby jeszcze pachnieć bananami:) Ja termiczne lakiery miałam z hurtowni AllePaznokcie, ale zazwyczaj przechodziły z koloru ciemnego w jasny, takich kontrastów nie dawały. Ten wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudo ! I ta śliczna buteleczka mnie tak urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt jest bardzo interesujący. Kolory świetnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaczarował mnie ten lakier. Prezentuje się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak na tak jasny i pastelowy kolor 2 warstwy dają na prawdę super krycie. W ogóle lakiery od Eclair są interesujące, jak ani termiczne ani piaski mnie nie interesują, tak tego typu lakiery od eclair sa na prawdę ciekawe. Szkoda tylko, że to zupełnie nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku jaki prześliczny ♥.♥ jestem zakochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby duzo, ale myślę, że warto, efekt cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest świetny, piękny, cudowny!
    Ale aktualnie nie oferują tego kolorku :-/

    OdpowiedzUsuń
  26. O! Jest jednak! W końcu :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zamawiam :) ale z tej drugiej strony bo faktycznie wysyłka tanśza

      Usuń
    2. :) tańsza, tańsza :D będziesz zadowolona

      Usuń
  27. łooo, rewelka, koniecznie muszę zanabyć jakiegoś termiaczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. te lakiery są boskie tylko boję się, że nie sprawdziłby się na moich krótkich pazurków

    OdpowiedzUsuń
  29. dzisiaj kupiłam ;) jest śliczny, idealnie to ujęłaś: koktajl bananowo-truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja czekam na twoją prezentację tego cudeńka :)

      Usuń
  30. prześliczny jest :) chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest piękny, widziałam go już na Blogu Darii i jest to chyba jedno z najlepszych połączeń kolorystycznych. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniały kolorek :) 2w1 połączenie MEGA trafione mogłabym mieć taki u sb nei obraziłabym się wcale hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniały. szkoda, że mam krótkie paznokcie - pewnie efekt nie byłby widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nominuję Cię do Liebster Blog Award!
    http://illusionistofdreams.blogspot.com/2013/04/review-cream-and-gel-for-feet.html

    + cudny wzorek :) świetnie pastelowy :D bardzo mnie urzekł!

    OdpowiedzUsuń
  35. To chyba najładniejszy zmieniać (oprócz trójkolorowych z Dance Legend) jaki widziałam. Boski jest!

    OdpowiedzUsuń
  36. To jest chyba pierwszy produkt do paznokci zmieniający kolor, którego oba odcienie mi się podobają :) Świetny!

    Pozwolę sobie nieśmiało zaprosić do udziału w konkursie na moim blogu.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Jeden z piękniejszych efektów kameleon jakie widziałam! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chcę go mieć!! cuuudo!!;D aż brak mi słów;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialny. ;) Szkoda, ze nie należy do tanich. Przenikanie kolorów jest świetne. Zastanowię się nad zakupem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. jest cudowny! Efekt tak genialny, że mi dech zapiera, subtelny... najpiękniejszy z tych które widziałam zmieniający kolor..

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie rewelacja. Gdybym miała dłuższe paznokcie, z pewnością byłby mój;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ideał :D zakochałam się i na pewno długo będzie mi się śnił po nocach, bo póki co brak pieniędzy przytłacza mnie :( ehh

    OdpowiedzUsuń
  43. I like mood nail polishes :). This nail polish has really an awesome effect!

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj otagowałam Cie u siebie na blogu. Jeśli masz ochotę to zapraszam do zabawy :)

    http://naturalny-paznokiec.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki ten lakier cudowny!!!! Zakochałam się w nim :D !

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygląda czarująco, piękny!!! Muszę w końcu zamówić.

    OdpowiedzUsuń