♥ Cukierkowy róż od Barry M "Strawberry Ice Cream" nr. 309 :) ♥

Witajcie kochane :) 
Dziś coś słodko- cukierkowego ...  :)
Za oknem brzydko i szaro to chociaż na pazurkach kolorowo :) 
Lakier Barry M "Strawberry Ice Cream" nr. 309 ma kremowe wykończenie, dobrze się go nakłada, nie tworzy smug i dość szybo schnie, ze zmywaniem również nie ma najmniejszego problemu :)  




Barry M Strawberry Ice Cream nr. 309

Warstw: 2 grube
Wykończenie: kremowe
Krycie: średnie
Cena: 15,11zł
Czas schnięcia: szybko
Pojemność: 10ml
Konsystencja: średnia 
Opakowanie: szklane
Pędzelek: wąski
Dostępność: http://mintishop.pl/
Ogólna ocena: 4/5




 




A na koniec dla wszystkich zainteresowanych zakupem lakierów Barry M dzięki uprzejmości sklepu Minti Shop mam dla Was -10% zniżki na wszystkie lakiery Barry M

hasło: pat18s 


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

61 komentarzy:

  1. piękny kolorek ;) na pewno fajnie by sie prezentował w połączeniu z bielą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za różowiasty jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo jakiż on piękny!!! chcę! :D i twoje paznokcie też :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor :) Uwielbiam takie słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham róże a szczególnie takie cukieraśne odcienie! śliczny kolor! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż to nie moja bajka ale ten jest uroczy :)
    Chyba nawet skorzystam z Twojej zniżki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki jest :D
    lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale suuuppppeeerrrr! Właśnie chciałam zamówić jakiś lakier Barry M, a tu taka niespodzianka: promocja -10%. Z całą pewnością skorzystam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, straszny jest... Dawaj coś innego, bo firmę bardzo lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he :) już wkrótce kolejny :)

      Usuń
  10. słodki cukierkowy róż, podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, faktycznie cukierkowy, ale wygląda zabójczo *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Już widzę go na swoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam cukiereczki ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutki. :) A u cb jak zwykle piękne dłonie i paznokcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor nie mój, ale wygląda bosko ;)
    kuszę mnie te lakiery, muszę koniecznie jakiś kupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki słodziutki :D marzy mi się w końcu jakiś lakier Barry M i chyba wykorzystam tą zniżkę :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. oj tak :) kochana czekam na twój post z czarodziejskim Eclair :)

      Usuń
  18. bardzo ładny. taki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny, uwielbiam takie słodkie różowe odcienie : D

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny ten kolorek :) taki delikatny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne, ale nie na moich paznokciach, zbyt intensywny ten róż na moje łapki^^

    OdpowiedzUsuń
  22. zbyt neonowy jak dla mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny różyk :) Lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny, ale mnie skusiłaś tymi teksturowymi i na pewno sobie jakieś sprawię. Teraz tylko nie wiem, jakie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki cukiereczek do idealnie by wyglądał do opalonej skóry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, wypróbuję go latem :D

      Usuń
  26. Bardzo fajny cukierkowy odcień :) Takie odcienie są idealnym rozwiązaniem podczas takiej pogody :) Każdemu ze znajomych robi się ciepło na sercu kiedy widzą takie żywe kolory na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak nie lubię różu tak się przekonuje coraz bardziej do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny jest!! chyba sobie fundnę jakiś lakier z barry M

    OdpowiedzUsuń
  29. OO Kochana cóż za piękny kolor, napatrzeć się nie mogę, śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  30. jest przepiękny :) chciałabym :P ...

    OdpowiedzUsuń
  31. cudny jest. Prawdziwa landrynka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. jest przesłodki :) aż czuć wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Aaaaale piękność! Ostatnio sama bardzo chciałam mieć różowy ładnie kryjący taki lakierek i kupiłam Revlon - jest trochę jaśniejszy, ale równie ładny. :)

    Zapraszam do mnie,
    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. kolor faktycznie cukierkowy :D mi się śnią po nocach tekstury od barry m, ale po ostatnich zakupach w portfelu wiatr hula... a jeszcze na moje nieszczęście wpadła mi w oko czwóreczka miniatur essie. biada, biada :D
    pozdrawia, A

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny! Chciałabym mieć taki cukierkowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Adorable pink! And it looks so great on you! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny kolor,muszę go mieć:) Paznokcie śliczne!!;)

    OdpowiedzUsuń