Wibo Gel Like :) ... czyli brzoskwinka i mięta :)

Cześć dziewczyny dzisiaj przychodzę do was z takim króciutkim postem dotyczącym moich dwóch lakierowych nowości, czyli Wibo Gel Like :)
... zapewne wiele z Was już je posiada, więc nie będę się  wiele nad nimi rozwodzić.

Poszłam wczoraj do Rossmanna z zamiarem kupna trzech lakierów, a wróciłam z dwoma, gdyż trzeci kolor, który chciałam zakupić został wysprzedany jak świeże bułeczki :) 

Mój wybór padł na:

1. Mint Sorbet - pastelowa zieleń z perłowym błyskiem (siouxieandthecity.blogspot.com)
2. Peaches and Cream - pastelowe skojarzenie brzoskwini rozbielonej śmietanką (theoleskaaa.blogspot.com)


Strasznie jestem ciekawa, czy spełnią moje drobne oczekiwania :)
Jeszcze dziś zabiorę się za testowanie jednego z nich oczywiście o ile czas mi na to pozwoli :)  

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

34 komentarze:

  1. Fajne kolorki ma ta seria lakierów.:)Jestem ciekawa jak zaprezentują się na pazurkach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestem strasznie ciekawa :)

      Usuń
  2. Testuj i wrzucaj efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie nie zdążyłam kupić Oleśkowego, bo chciałam żółty..i duży błąd, bo dla mnie kicha :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam tylko ten róż, co Ty masz, ale bardzo długo schnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszałam, że długo schnie ... hmm może jak nałożę topa z Essie to przyśpieszy on jego wysychanie :)

      Usuń
  5. mam chętkę na oleskowy lakier ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolory!
    ja poluję na Słoneczny Patrol.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna kuszą mnie te lakiery jednak póki co jestem chora i nawet nie wychodzę z domu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak chciałam je mieć... jak długo schną, to jakoś mnie to odrzuca...:( ale i tak czekam na Twoją opinię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa Twojej opinii na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolory z tej serii mi się podobają :) Jednak w pierwszej kolejności muszę mieć lakier Oleski, bo takich kolorków z moich zbiorach brak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oj też bym coś zakupiła z tej serii, ale niestety cierpię na brak funduszy ;) a tek korci mnie Słoneczny Patrol ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam mint sorbet i dla mnie to bardziej pistacja niż mięta, chociaż bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. wczoraj się im przyglądałam w rossmanie i akurat ten ,którym jestem zainteresowana (peaches and cream ) to go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chciałam jeszcze taki błękitny, ale też już go nie było :(

      Usuń
  14. Ta brzoskwinka już mnie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja mam Blue Lake :) chociaż te też są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta blogerska kolekcja lakierów jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam też brzoskiwnke!:) Ale jeszcze nie wyprobowałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te blogerskie lakiery, muszę jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam własnie na sobie miętę a brzoskwinia i błękit czekają na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzoskwinkę mam. Pokaż na paznokciach miętę bo nie wiem czy się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja jeszcze nie mam żadnego z kolekcji bo do Rossmana mam dość daleko, a bardzo żałuje bo minimum 3 z nich chętnie widziałabym na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej jestem ciekawa mięty :) ja nie skusiłam się jeszcze na żaden lakier z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zaopatrzyłam się z kolor wybrany przez Miratell o wdzięcznej nazwie Mglista Poświata :) Czeka w kolejce do testowania...

    OdpowiedzUsuń
  24. Też wybrałam m.in. te dwa kolorki :)

    OdpowiedzUsuń