♥ Sally Hansen "Peach of Cake" oraz OPI "GoldenEye" czyli złoto- brzoskwiniowe szaleństwo ♥

Witajcie :) dziś w roli głównej brzoskwinka oraz złoto :)
 Już strasznie dawno nie miała na pazurkach takiej oto kombinacji :)

Jako, że z lakieru OPI jestem strasznie zadowolona, to z Sally Hansen już niekoniecznie, niestety lakier ten strasznie źle się nakładało, i z przykrością muszę stwierdzić, że tworzy delikatne smugi i momentami prześwity, wydaje mi się, że jest to wina jego konsystencji, która jest zdecydowanie za gęsta. Następnym razem będę musiała potraktować go rozcieńczaczem do lakierów, może to w czymś pomoże. 
Oba kolorki bardzo mi się podobają :)


 Sally Hansen nr. 421 "Peach of Cake" 

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: średnie
Cena: od 8zł do 50zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 12ml
Konsystencja: gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: duży
Dostępność: Allegro, Hebe
Ogólna ocena: 4/5 



OPI "GoldenEye"


Warstw: 2
Wykończenie: glassflecked
Krycie: średnie
Cena: ok. 42zł/15ml
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 3,75 ml
Konsystencja: raczej rzadka
Opakowanie: szklane
Pędzelek: mały
Dostępność: Allegro, http://www.kupkosmetyk.pl/
Ogólna ocena: 5/5


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

58 komentarzy:

  1. Ten brzoskwiniowy lakier jest rewelacyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten błyszczący lakier jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pomarancz cudownaaaa <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory, bardzo wiosennie, a zarazem elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tu już dawno jestem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w takim razie straszna ze mnie gapa :)

      Usuń
  6. Oba kolorki są fantastyczne i świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno powiedzieć, który bardziej przykuwa wzrok :) Obydwa są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta brzoskwinka, albo pomarańczka...bo już wkońcu nie iwem co to za kolor...ale jest PIĘKNY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) właśnie ciężko ten kolorek określić, ale raczej brzoskwinka :)

      Usuń
  9. widziałam już dawno ten brzoskwiniowy lakier od SH :) strasznie mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. SH cudowny kolor!!!!
    [ja mam chyba 5 lakierów z tej serii, w tym 3 kremy i wszystkie nie do końca zachwycają mnie z kryciem...]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pierwszy raz się tak zdarzyło :( hmm...

      Usuń
  11. Kolor brzoskwiniowy bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeeeejku!!! booooskie połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. <3 jejjjku, cudowny duet <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzoskwinka bardzo mi się podoba, ale w duecie z tym OPIkiem jej u siebie nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Opik jest genialny a w połączeni z tą brzoskwinią mmm cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam brzoskiwionwe kolory na paznokciach, a te SH ślicznie się błyszczą więc efekt wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne to szaleństwo <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne połączenie :) muszę zmalować coś podobnego. Mam ten brzoskwiniowy lakier, ale jeszcze nim nie malowałam, ciekawe czy mój będzie tak samo gęsty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestem ciekawa :) daj znać, jak już go wypróbujesz :)

      Usuń
  19. Wspaniale Goldeneye się prezentuje w towarzystwie brzoskwinki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Połączenie jest cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba piękne, ale OPI chyba bardziej mnie się podoba - a to dziwne, bo złota nie lubię. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mani wygląda idealnie! Kolory tworzą nieziemskie połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oba są doskonałe.... Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w brzoskwince :) nie lubię złota na paznokciach, ale Twoje złotko przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też omijam złoto szerokim łukiem, ale to jest zdecydowanie warte uwagi :)

      Usuń
  25. przepiekny manicure.....wspanialy ten złoty lakier...cos pieknego

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny odcień tej brzoskwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko ale piękny ten SH nie można od niego wzroku oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Złoty OPI jest niesamowity. Świetnie skomponowałaś go z tym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne połączenie, kolor SH jest przepiękny. A co do SH to też nie jestem z nich zadowolona, nakładają się fatalnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( myślałam, że tylko mój takie felerny ....

      Usuń
  30. Zakochałam się w efekcie! Pozwolisz, że kiedyś zgapię;) A co do brzoskwinek to chyba coś w tym jest. Mam tart deco i okropnie, nawet wręcz tragicznie smuży.

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne! OPI jakie maleństwo w stosunku do SH mam na myśli pojemnośc.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne są :) świetne połączenie, jedynie cena opi odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  33. "Peach of Cake" całkiem w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaskakująco udane połączenie :) Sally Hansen ma boski kolor! :)

    Jak tak sobie pomyślę, to w sumie mam podobne połączenie na paznokciach - brzoskwinka od Oleśki i złoty Jolly Jewels 103 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny kolorek ten od Sally Hansen. Chyba się skuszę ;)

    Paznokcie przecudne ;)
    Obserwuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Brzoskwinka jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń