♥ Revlonowe szaleństwo w Hebe :D ♥

Od dziś nie wchodzę do Hebe :) .... koniec kropka :D
Za każdym razem jak tam jestem, to trafiam na fajne promocje od których strasznie ciężko jest mi oderwać wzrok ;)

... jednym słowem zgrzeszyłam i kupiłam kolejne nowe lakiery :)

Kilka dni temu stałam się posiadaczką pierwszych moich Revlon-ów, które okazały się strzałem w dziesiątkę :) Sprawdziły się one u mnie rewelacyjnie.

Cena w promocji to 9,90zł/szt. myślę, że było watro :) 
  ... wybrałam bardzo letnie kolorki oraz jeden brokacik :) 

1. Revlon nr. 095 "Facets of Fuchsia"
2. Revlon nr. 250 "Flirt"
3. Revlon nr. 040 "Fuchsia Fever"
4. Revlon "Strawberry Cream" 
5. Revlon "Mint Gelato"

Już wkrótce zabieram się za ich testowanie, mam nadzieję, że i te kolorki nie będą u mnie sprawiać większych problemów  :)


 Pozdrawiam :) 



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

56 komentarzy:

  1. Podobają mi się wszystkie. Za każdym razem jak patrzę na jakiś kolor to wydaje mi się, że musi być mój:D Jakby kupowała wszystko co mi wpadnie w oko to bym zbankrutowała w ciągu jednego dnia:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolorki, zwłaszcza ten brokatowy przypadł mi do gustu:) Zrób proszę osobny post o nim:) Bardzo chciałabym zobaczyć jak wygląda na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaa czemu u mnie nie ma hebe!!! piękne kolory!!! chcę ,pragnę! a brokat mam i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boze... cudownie :D nie wierze ze takie tanie i piekne zazdroszcze ja tej drogerii nie ma u siebie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła promocja :) A kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego u mnie nie ma Hebe :(((( cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj miętowy na pewno pachnie obłędnie! Przygarnęłabym każdy jeden! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj przygarneła bym wszystkie :D kolorki są cudowne i za taką cenę naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden lakier tej marki i jestem z niego bardzo zadowolona. szkoda, że nie mam u siebie Hebe...
    pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko ładne! :) ale tym razem cieszę się, że nie mam w okolicy Hebe... bo zrobiłam sobie szlaban na zakupy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne:D:D Wszystkie mi się podobają oprócz tego z brokatem. Czekam na foty na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ one piękne! idę rozpaczać nad brakiem Hebe w Krakowie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory! Zwłaszcza Stawberry Cream!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w mieście niedawno otwarto Hebe, muszę się tam koniecznie przejść :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że u mnie nie ma Hebe:( 4 jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  16. kusicielko Ty ! nawet nie wiedziałam że jest nowa pachnąca seria.
    A ja czekam na moje nowe lakierowe nowości z niemiec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pewnie nowe Kiko co? tylko pozazdrościć :)

      Usuń
    2. ehe :D

      PS proszę o odebranie tego OPIka ode mnie bo strasznie mnie on kusi :D

      Usuń
    3. kurcze postaram się jak najprędzej, ale ciągle mi coś wyskakuje :( w tym tyg. musiałam jeździć z bratem za autem, gdyż chce coś nowego kupić .... może w połowie przyszłego tyg. mi się uda :)

      Usuń
    4. super :P już się nie mogę doczekać moich CC :D

      Usuń
  17. cudowne. Jestem troszkę zła, bo przegapiłam akcje z 8 marca na -40%, na pewno zaopatrzyłabym sie w kilka kolorków...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię tej serii Revlona, chociaż kolory bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a której konkretnie? gdyż pokazałam dwie różne serie ....

      Usuń
  19. Wszystkie świetne, ale ten brokat pewnie sprawi, że padnę i będę ryczeć z zazdrości:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chciałam kilka dorwać i nie było w Hebe nic ciekawego jak byłam... wszystko przebrane :/

    OdpowiedzUsuń
  21. no ja wiedziałam że nie będziesz miała litości dla mnie :) piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super, że skorzystałaś z promocji, bo opłacała się. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy mnie uwiódł, reszta tylko zachwyciła ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 i 2 chcę zobaczyć jak najszybciej! Sama zastanawiam się nad zakupem lakierów tej firmy, jednak no.. przydało by się już kasy w tym miesiącu na takie rzeczy nie wydawać :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne kolory!! Mam ostatnio przesyt mięty, więc pewnie ostatniego lakieru bym nie kupiła, ale wszystkie pozostałe cuda :) Jeszcze nigdy nie miałam lakieru tej firmy, aż dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolory świetne :) W sam raz na wiosnę, a u mnie za oknem tak pada śnieg, że prawie nic nie widać... :/

    OdpowiedzUsuń
  27. e no ;) zaszalałaś z zakupami ;) bardzo ładne kolorki :) Facets Of Fushia mnie intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie wszystkie były przebrane po promocji -40% a jak zaczęła się ta to nie ma mnie w chacie ;/ no nic poczekam do następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie powinnam oglądać takich postów :P
    Spać nie będę mogła przez Ciebie :P
    Już je chcę -wszystkie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne kolorki dorwałaś ;))
    strasznie kusisz, wiec pokazuj nam je jak najszybciej na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach jakie kolory , u mnie niestety nie ma hebe.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również się skusiłam na tę promocję :) Byłam posiadaczką lakierów Revlon, ale nie ze wszystkich byłam zadowolona :) Jednak ciekawość była silniejsza. Zakupiłam sobie 5 kolorów i jestem zaskoczona ich kryciem :) U mnie w Hebe był spory wybór tych lakierów i bardzo ciężko było mi się na coś zdecydować. Z chęcią przygarnęłabym jeszcze kilka sztuk, ale się opamiętałam :D Uwielbiam ich pędzelki i ze wszystkich kolorów jestem mega zadowolona :) Miałam już w koszyku FLIRT, ale zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak u mnie .... miałam w koszyku chyba z 8 kolorków, ale byłam twarda i pozostałam przy 5 :)

      Usuń
  33. O rany, rany 1 Ile cudowności *_* ! Jeden ładniejszy od drugiego

    OdpowiedzUsuń
  34. wow ile cudowności- podzielisz się ;p pierwszy moja miłość od 1 spojrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kilka razy mijałam Hebe, ale jakoś nie miałam czasu, by tam zajść :) Piękne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne kolorki, ja też je chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. No nie... znowu dorwałaś śliczności. Ten fiolet pierwszy od lewej jest przegenialny. Aż doczekać się nie mogę, kiedy je przetestujesz i pokażesz jak wyglądają wszystkie. Musisz chodzić do HEBE, nie ma, że nie! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Facets of Fuchsia kiedyś mi się marzył, więc poproszę o prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  39. weź na pierwszy ogień testowania Strawberry Cream

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne, wiosenne kolory :) Mam ten fioletowy brokat, jest piękny, ale stosuję go tylko na inny lakier, nałożony samodzielnie jakoś mnie nie porywa. Fajnie, że Revlony u Ciebie dobrze się sprawują, ja swoje rozdałam, zostawiłam tylko brokat :D

    OdpowiedzUsuń