♥ Revlon nr. 095 "Facets of Fuchsia" + piaskowe serduszka by OPI :) ♥

Witajcie kochane :) 
Z uwagi, iż wczoraj miałam totalny dzień nudy postanowiłam udoskonalić mój poprzedni manicure w czerwone serduszka :) 
 Do wykonania serduszek użyłam czerwonego piaskowego lakieru OPI "The Impossible" natomiast lakierem bazowym jest oczywiście  Revlon nr. 095 "Facets of Fuchsia".
Serca wykonałam o dość późnej porze, więc przepraszam za ewentualne niedociągnięcia. 


Revlon nr. 095 "Facets of Fuchsia"

Warstw: 2 grubsze
Wykończenie: glitter 
Krycie: średnie
Cena: 19,99zł/ w promocji 9,99zł
Czas schnięcia: jak na brokat dość szybko
Pojemność: 14,7ml
Konsystencja: średnia 
Opakowanie: szklane
Pędzelek: mały, wąski
Dostępność: Hebe
Ogólna ocena: 5/5



Miłej niedzieli :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

46 komentarzy:

  1. Piękne te piaskowe serduszka! świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wymyśliłaś :)
    podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie a ten lakier naprawdę cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serca ładne, ale nadały troszkę zbyt dużo przepychu. A ten Revlon cudowny, muszę go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten Revlon.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten Revlon jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Iką, troszkę za dużo się dzieje.
    Ale tak czy siak - wyszedł Ci ten wzorek bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie to :D teraz bede chciala tego revlona XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybyś najpierw przedstawiła mi pomysł na takie paznokcie, powiedziałabym, że będzie tego za dużo JEDNAK wszystko wygląda nader fajnie :P W życiu bym nie powiedziała, iż takie połączenie i nagromadzenie różności może się dobrze prezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny blog;) Paznokcie świetne. Piękny ten lakier z Revlonu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, nigdy bym nie połączyła tego tak, a wygląda bardzo fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardzo podoba! I z sercami i bez! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealne połączenie wykończeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczności, normalnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten lakier z Revlonu jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO TAGU "LIEBSTER BLOG AWARD" ZASADY I PYTANIA ZNAJDUJĄ SIĘ NA MOIM BLOGU:)

    http://womensxaffairs.blogspot.com/2013/03/liebster-blog-award-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapomniałam dodać, że bardzo podobają mi się te serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piaski zdecydowanie wolę w zdobieniach, tak jak Ty to tu zaprezentowałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. urocze zdobienie , bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  22. OMG ten Revlon jest cudowny :O

    OdpowiedzUsuń