♥ Projekt Hobby "Muzyka" :) czyli moja mała interpretacja ... ♥

Witajcie dziś mam dla Was moją interpretację
"muzyki" projektu hobby, który zorganizowała nasza Justine :)

... mam nadzieję, że choć troszkę przypadnie Wam go gustu :) 

Do wykonanie tego manicure użyłam lakieru OPI Euro Centrale "Suzi’s Hungary Again!" oraz farbek akrylowych :) 

  
... zapraszam do obejrzenia innych prac:


Miłego weekendu :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

54 komentarze:

  1. urocze i przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie :) i ten kolorek, boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są bardzo fajne! Słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyka z nowoczesną muzyką?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak ... klasyka wplecionymi motywami muzyki nowoczesnej :)

      Usuń
  5. Z daleka mogę przypominać trochę zęby! :D Bardzo fajne, musiałaś się napracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba;) Kto mi takie zrobi??

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny mani, a jaki boski kolor bazowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetnie to wygląda. Słuchawki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! wow! wow! :) ciekawa propozycja ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaa - kocham ♥
    Aż w duszy gra widząc takie zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wooow! idealnie! słuchawki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor tego lakieru jest świetny! A połączony z tym pianinkiem wyglada świetnie, bardzo ładne bani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pomysł:) podoba mi się lakier bazowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. yay, mega! Nigdy nie namalowałabym czegos takiego na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Zbieram szczękę z ziemi...świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdobienie, napatrzeć się nie mogę, tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. he he, ale fajnie to połączyłaś, bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł! Paznokcie z pomysłem :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło niesamowicie oryginalnie i elektryzująco! Wszystko przez ten przepiękny róż, on nadaje mani pozytywnej energii. Do tego te fajnie powyginane klawisze.. i słuchawki! Cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow ale genialnie to wygląda, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł, a wykonanie jak zawsze perfekcyjne:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna robota :) NA miniaturce myślałam, że słuchawki to jest jakaś buźka :D To coś na uszy to oczy a zwinięty kabelek nos :D Nadal jak patrzę to mam takie skojarzenie :) Takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie bomba :) Świetnie wykonane mani i super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie pomyślane.. i ten kolorek bazowy piękny!! jest WOW:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lakier bazowy jest cudowny, a zdobienie idealnie wykonane ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. masakra, zazdroszcze talentu!:) ja ledwo co moge pomalowac porzadnie paznokcie w jednym kolorze:) zawsze wchodzilam na bloga kosmetycznego, zamiast tu, nie wiedzialam co trace:D

    OdpowiedzUsuń
  28. wooow rewelacyjne wykonanie noo i ten pomysł - jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. hehe wyglądają przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń