♥ Projekt Hobby "Gotowanie" czyli moje słodkie babeczki :) ♥

Pani Patrycja spóźnialska dopiero dziś wzięła się za nadrabianie zaległości w projekcie Hobby, ale to dlatego, iż cierpię na chroniczny brak wolnego czasu  :) 
Drugi tydzień dotyczył gotowania .... 
Lakierem bazowym jest Inglot nr. 383 z kolekcji "Wiosna 2013" natomiast babeczki wykonałam farbkami akrylowymi  firmy Promoto oraz pędzelkami, które również pochodzą od tej samej firmy :) 

oto i moja propozycja: 

... zapraszam do obejrzenia innych prac:

Do wykonania zdobień użyłam: 

- farbki akrylowe Promoto
- pędzelki również Promoto 



Pozdrawiam :) 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

61 komentarzy:

  1. Apetyczne!!!:) Świetnie Ci wyszły!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki nr ma ten Inglot? Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nr. 383 z tej nowej wiosennej kolekcji :)

      Usuń
    2. ale cudny ten Twój mani! :)))

      Usuń
  3. cudowne :) świetny jest ten kolor z Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowności znów u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodkie te babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze :D ale swietne !!!!!!!!!!!!!!!!!!! po prostu cudne ;)) no i dziekuje za komplemencik u mnie na blogu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co, to przecież najszczersza prawda :)

      Usuń
  7. bosko! i fantastyczna interpretacja tematu, bo często widzę babeczki na "jedno kopyto" a Twoje są inne, superaśne inne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ci dziękuję za miłe słowa, to bardzo mobilizuje :*

      Usuń
  8. Przepiękne!!! Też chciałabym takie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasteczkaaaa! :) Słodziutkie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zdolniacha z Ciebie :) babeczki wyglądają pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyszły :)
    i tak cały czas teraz zwracam uwagę na kształt Twoich paznokci i powiem Ci, że chyba po prostu lakier piaskowy Barry M bardzo uwydatnia mankamenty paznokci :) bo tutaj w ogóle tego nie widać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda lakiery piaskowe są dość specyficzne, a dodatkowo ten jasny, jaskrawy kolor wszystko uwydatnia ... :)

      Usuń
  12. W końcu jakieś inne babeczki ;) śliczne. A kolor bazowy przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ smakowite :D zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. takich babeczek jeszcze nie widziałam :) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pati normalnie zaraz Ci zjem wszystkie palce :D Te babeczki tak słodko wyglądają, że mam ochotę się w nie wgryźć :P Kolor Inglota bardzo mi się podoba, ale kurde jestem tak zrażona do lakierów z tej firmy, że raczej odpuszczę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem tak zrażona do lakierów z Catrice, więc nawet nie zamierzam cię przekonywać do Inglota, ale pewnie znajdziesz identyczny odpowiednik z innej firmy :)

      Usuń
  16. Świetne :) Pierwszy raz takie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te babeczki. Tyle już widziałam babeczek na paznokciach, ale te są moimi ulubieńcami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! Takie komiksowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ...wiesz, że aż poczułam słodki zapach kremu? ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. lakier ma cudny kolor ,a babeczki? perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodkie :D dobrze, że jutro będę robić babeczki bo zrobiłaś mi smak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mm, jak słodko. ;)
    wyszło Ci przecudownie, a kolor bazowy mnie po prostu zachwycił ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. takie urocze ! po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ślicznie. ;) Widzę, że wykonałaś to precyzyjnie i dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak Ty to robisz zdolniacho?! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz talent! :D przeee słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bita śmietana wygląda tak sugestywnie, że mam ochotę iść do kuchni i ubić sobie całą miskę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki pozytywny mani! Babeczki wyszły smakowicie, a bazowy lakier jest przegenialny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodko! Bardzo mi się podoba taka interpretacja babeczek:)!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo smakowite te twoje babeczki :D Wyszło bardzo słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Yami Yami dobrze że są święta i tyle dobroci mnie czeka :)) bo bym Twoje babeczki zjadła :))

    OdpowiedzUsuń
  32. och babeczki! kocham je, zwłaszcza posypane cukrowymi groszkami! nawet nie wiedziałam, że inglot ma kolekcję wiosna 2013

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądają cudnie i przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. te babeczki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ niesamowity neon z tego inglota. A samo zdobienie przezabawne, tak mogłoby wyglądać logo jakiejś kawiarni czy ciastkarni:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Babeczki! Ale śliczne zmalowałaś! A numerek lakieru zapisuję sobie, bo coś czuję, że trafi do mojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Słodkie! kolor tego lakieru z Inglota jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale apetyczne Babeczki! Śliczne! kolor bazowy mega!

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę przesłodko wyglądają te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lakier bazowy bardzo mi się podoba, a i babeczki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. super babeczki :) ja wybralabym inny spod, zeby bylo bardziej kolorowo, ale zdobienie bardzo mi sie podoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  42. coraz bardziej podobają mi się babeczki na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Pretty!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  44. kurcze... nabrałam ochoty na te farbki... :D

    OdpowiedzUsuń