♥ Pastelowy fiolecik Revlon nr.211 "Charming" + kwiatuszki One Stroke :) ♥

Witajcie :) 
Czy i u Was za oknem też tak brzydko? ... gdzie ta wiosna ja się pytam? :/

Dziś moje pazurki w zdecydowanie stonowanym fioletowo- pastelowym kolorku .... jakoś ten widok za oknie nie nastraja pozytywnie ....  ale żeby nie było tak monotematycznie zmalowałam farbkami kwiatuszki i dodałam delikatne cyrkonie :)  

Co do samego lakieru Revlon nie mam zastrzeżeń, bałam się, że będzie pozostawiał smugi, ale nic takie się z nim nie dzieje. Co do trwałość niestety nie mogę się wypowiedzieć, gdyż dopiero dziś go nałożyłam. 

Revlon nr. 211 "Charming"

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: dość dobre
Cena: 19,99zł w promocji 11,99zł
Czas schnięcia: umiarkowany
Pojemność: 14,7ml
Konsystencja: średnia w stronę rzadkiej
Opakowanie: szklane
Pędzelek: długi i wąski
Dostępność: Hebe
Ogólna ocena: 4/5 


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

55 komentarzy:

  1. Kolor przepiękny , a kwiatuszki mmm :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przepiękne pazurki .
    ps: u mnie za oknem zima ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie... co chwile pada deszcz ze śniegiem :)(

      Usuń
  3. Jakie śliczne kwiatki! i piękna kompozycja kolorystyczna! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny subtelny mani, mnie jakoś kwiatki niestety nie wychodzą, a tak strasznie mi się podobają :) A kolorek tego lakieru boski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee na pewno ci wychodzą :) jestem tego pewna :)

      Usuń
  5. Prześliczny kolor bazowy :) a kwiatuszki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne! :) jak malujesz takie kwiatuszki? muszę się zaopatrzyć w takie farbki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kwiatuszki maluję za pomocą płaskiego pędzelka oraz farbek akrylowych :)

      Usuń
  7. urocze kwiatki <3 a kolor lakieru genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wpadłabym na pomysł z farbkami :) śliczny ten mani :))
    a ja dziś wychodząc o 07:00 do szkoły wpadłam w zaspe coś mniej więcej wysokości 40-50cm :( :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo mi się podoba :) A kwiatki, jak dla mnie (jestem totalnym beztalenciem w takich rzeczach), arcymistrzowskie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wygląda! I kolor śliczny, jeden z moich ulubionych odcieni, taki lawendowy :) A z kwiatkiem, efekt końcowy- bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wiosennie! CUdowne są te kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, ale piękne! zazdroszczę Ci, że umiesz robić tak piękny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!!! Jak dziewczęco i subtelnie to razem wygląda! Cudnie...:)
    Ja jestem po 1 próbie one stroke.. nie będę się wypowiadać.. pędzelek jeździł sam jak chciał, farbki nie kryły, było świetnie:P

    OdpowiedzUsuń
  15. ojeju ale pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie! delikatnie i wiosennie - na przekór pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ulalaa... przepięknie... delikatnie i elegancko :-)
    muszę i ja kiedyś coś złanstrokować ;-P

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam pastele ale najbardziej wszystkie odcienie fioletu :) pięknie się komponują z tymi kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę,że te farbki potrafią zmalować cuda :) pięknie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny liliowy kolor :) a kwiatki to dla mnie wyższy stopień wtajemniczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. revlon ma prześliczny kolor! a kwiatuszki wyszły ci pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pięknie wygląda to mani :) Kiedy ja się nauczę robić takie kwiatki...chyba nigdy...nic mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor <3
    A kwiatki -ach -jak ja bym się chciała wreszcie nauczyć one stroke, bo póki co to mi ciapki wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  24. kwiatki pięknie wyglądają. takie delikatne te pazurki :) i ten fiolet też ładny. coś mi się wydaje, że go mam :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie - wiosennie i kobieco, czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny kolor Revlonu, a w połączeniu z kwiatami wygląda zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. delikatnie i bardzo uroczo, dla mnie mega :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ha ha, ja dzisiaj mam szary lakier, bo wiosny jakoś też nie widzę. bardzo ładne kwiatuszki one stroke i te różowe cyrkonie w środku bardzo ładnie dobrane, no i kolor lakieru revlon -> absolutnie fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. kwiatuszki wyszły Ci idealnie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor bardzo mi się podoba a kwiaty wykonane przecudnie - z reszta jak zawsze :) podoba mi się Twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny lakier a kwiatuszki wykonane z ogromną precyzją. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdobienie.. Takie subtelne a zarazem efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjnie :) ale to oczywiście pisałam już na pingerze :* obserwuję oczywiście i tutaj :) pozdrawiam, Marlenails

    OdpowiedzUsuń
  34. Identyczny fiolet posiadam, jednak z miss sporty! Kwiatuszki ślicznie wyglądają! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ajć jakie cudeńka :) zakochałam się ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  36. prześliczne kwiatuszki ! cudowne po prostu :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń