Osuszacz Delia oraz Sally Hansen Insta - Dri 30sec.- moje nowości :)

Hejka :) 
Ostatnio tj. w dzień kobiet skorzystałam z 30% obniżki na ekobieca i zamówiłam sobie dwa preparaty wspomagające wysychanie lakieru do paznokci. 
O Sally Hansen słyszałam już wiele dobrego, natomiast osuszacz Delia zakupiłam zupełnie w ciemno. Wcześniej używałam jedynie wysuszacza w sprayu z Essence, albo Top Coat Essie Good to Go, który właśnie mi się skończył, a jego zapas, który zakupiłam po okazyjne cenie odsprzedałam :) 

Używałyście któregoś z tych produktów?


Delia Coral Nail Creator Nail Enamel Dryer Spray- Osuszacz w sprayu do paznokci.
Produkt przyspiesza wysychanie emalii, chroniąc paznokcie przed powstawaniem zarysowań i smug. Po aplikacji preparat szybko odparowuje, nie powodując wysychania skórek wokół płytki paznokci. Osuszacz posiada właściwości pielęgnujące skórki, delikatnie je zmiękcza i nawilża. Dodatkowo intensywnie nabłyszcza i uwydatnia kolor emalii. Delikatny zapach sprayu sprawia, że manicure paznokci jest przyjemnym i relaksującym zabiegiem. 
Cena: 9,90zł/100ml.

Sally Hansen Insta - Dri 30sec.
30 sekundowy wysuszacz do lakieru. Jeśli masz świeżo pomalowane paznokcie i brak czasu na ich wysuszenie albo manicure, który nie wytrwa przez tydzień. Jeśli chcesz mieć szybko wyschnięty kolorowy lakier w 30 sekund. Zastosuj Insta-Dri. Otrzymasz błyszczącą i zabezpieczoną przed odpryskami powierzchnię lakieru, trwały do 10 dni manicure, podwójne filtry przeciwko promieniom UV zabezpieczą lakier przed przebarwieniem.
Cena: 13,99zł/13,3ml.

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. Tak, InstaDri używałam przez wiele lat i naprawdę jest świetny! Ale potem poznałam Seche i Poshe... Teraz tylko ich używam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja używałam poshe, ale szybko mi zgęstniał :(

      Usuń
  2. ja czytałam pozytywne opinie o tych dropsach z SH :)
    czekam na Twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wysuszacz z Wibo w sprayu i on generalnie robił nic i jakoś już chyba nie będę już tego typu kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, będę go omijać z daleka :)

      Usuń
  4. Niestety nie miałam okazji używać ani jednego, ani drugiego, ale jestem bardzo ciekawa Twoich opinii na ich temat :) Niedługo też muszę zakupić wysuszacz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten osuszacz z delii bardzo lubię :)

    jestem ciekawa Twojej opinii na temat insta dri bo też mam w planach go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie wiedziała, że go używasz :) mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  6. Ciekawe czy faktycznie działają. Miałam wysuszacz z GL i zamiast przyśpieszać to przedłużał, tworząc jakąś lepką breje na paznokciu. Od tek pory zraziłam się do takich produktów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, to rzeczywiście straszny bubel :(

      Usuń
  7. Używam tego wysuszacza z Sally Hansen już kilka lat i nigdy go nie zamienię!!! Jest super, ale 30 sekund to lekka przesada. Będziesz zadowolona:) Zapraszam do siebie:) www.womensxaffairs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje, ciekawa jestem tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością takowa się ukaże :)

      Usuń
  9. Taki wysuszacz by mi się przydał, ale jakoś nigdy nie mogę na niego trafić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem to poza internetem, to ciężko go zdobyć, trzeba szukać w osiedlowych drogeriach :)

      Usuń
  10. Czekam na recenzje, jestem ciekawa obu wysuszaczy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam żadnego z tych produktów. ciekawa jestem recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stosuję utwardzacz do paznokci z essence. Jest całkiem, całkiem. Wadą tego produktu jest pozostawianie tłustej warstwy na skórkach, ale zawsze można umyć lub wytrzeć ręce. ;) Paznokcie szybciutko wysychają. Ceny dokładnie nie pamiętam. Tego co Ty o nim napisałaś jeszcze nie widziałam na 'żywo'. Czytałam tylko kilka recenzji na blogach. Moża jak się mi skończy ten to przetestuję, ale zobaczę jeszcze. ;)
    Ps. U mnie nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jako swój pierwszy wysuszacz kupiłam Dry Kwik również od sally (jest to oliwka i wysuszacz w jednym) bardzo mi odpowiada, faktycznie pomaga w szybszym wysychaniu a i później mogę resztę preparatu wsmarować w skórki. Jedyny minus jest taki iż stosuję - bazę, lakier, top coat i dopiero dry kwik. Rozumiem, że Insta Dry nie jest w formie oliwki i również daje piękny połysk? Chętnie poczytam Twoje późniejsze spostrzeżenia apropo tego wysuszacza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak piszesz nie jest to oliwka, tylko ma formę top coat-a :)

      Usuń
  14. osuszacz lakieru musi być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam ani jednego z tych produktów, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana zostałaś przeze mnie otagowana. Zapraszam do zabawy :) http://aalimkaa.blogspot.com/2013/03/moj-pierwszy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ani jednego ani drugiego nie używałam, więc jestem bardzo ciekawa jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś otagowana przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń