♥ OPI Euro Centrale "Suzi’s Hungary Again!" czyli koralowy-róż ♥

Cześć dziewczyny :) 
Czy do Was też wróciła zima? ... u mnie brzydko, zimno i śnieg :/ brrrrr...
U mnie na pazurkach troszczę upragnionej wiosny, ale bez większych szaleństw :)
Nie wiem dlaczego, ale strasznie upodobałam sobie ten kolorek :) ... gości na moich pazurkach już któryś raz z kolei , co u mnie bardzo rzadko się zdarza :D
Zastanawiam się czy nie kupić pełnowymiarowego produktu :)

Sam lakier jest w kolorze koralowego różu, bardzo dobrze kryje i nie tworzy niechcianych smug.

Dziewczyny mam  do Was ogromną prośbę otóż poszukuję dobrej bazy pod lakier, gdyż moja niestety nie spełnia swojego zadania, a co za tym idzie po ostatniej Revlon-owej pomarańczce mam odbarwioną płytkę paznokciową :( ... niestety na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie się tego pozbyć, liczę że z czasem samo zniknie.
 ... jaką bazę polecacie? 


OPI Euro Centrale "Suzi’s Hungary Again!"

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe
Krycie: bardzo dobre
Cena: ok. 42zł/15ml 3,75ml/ok. 12zł
Czas schnięcia: umiarkowany
Pojemność: 3,75 ml
Konsystencja: średnia w stronę rzadkiej
Opakowanie: szklane
Pędzelek: mały
Dostępność: Allegro,http://www.kupkosmetyk.pl/
Ogólna ocena: 5/5



Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

66 komentarzy:

  1. Jeden z piękniejszych kolorów jakie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękny- ja uwielbiam takie odcienie lakierów ;)

    co do Gel Like- oni dorzucają w Rossmannach- trzeba polować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... byłam już 3 razy w Rossmannie i akurat tego koloru ciągle brak :( ja to mam pecha :/

      Usuń
  3. Śliczny kolorek!
    Ja używam bazę właśnie z OPI.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny :) lubię róże u kogoś na pazurkach ale u siebie jakoś tak średnio :)
    Co do bazy pod lakier to ja używam odżywki z Venity - Bomba witaminowa. Kiedyś miałam caluteńkie paznokcie odbarwione od lakieru czerwonego. Przemalowałam tą odżywką, zmyłam na drugi dzień i nie było nawet śladu odbarwienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro będę zmywała obecny lakier, więc może stanie się cud i odbarwienie zniknie :) ... oby :D

      Usuń
    2. To później pochwal się czy u Ciebie tez takie cuda się zdarzają :D czy to tylko moja cudowna odżywka :P

      Usuń
  5. Super kolorek! Chyba się na niego skuszę!
    A jeśli chodzi o bazę to polecam z OPI albo Essie.

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet mi nie mów o tej pogodzie. Okropieństwo...

    A kolorek jest świetny. Kusił mnie na targach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc w buteleczce wcale nie wyglądał tak ciekawie jak na pazurkach ...

      Usuń
  7. Ja również uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam go na targach, właśnie zmywam jednego opika i może sobie nim pomaluje, strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to ja czekam na twoje fotki :)

      Usuń
    2. nie wiem od którego zacząć, a jak już wiem to mi się nie chce zrobić zdjęć :P

      Usuń
    3. też tak czasem mam :D
      u mnie zazwyczaj wygląda to tak .... cały dzień zero weny, wieczorem nagle mnie olśni, ale oczywiście fotki odpadają, gdyż wieczorem światło jest już bardzo kiepskie :(

      Usuń
  9. Pogoda jest tragiczna! Cały dzień u mnie pada śnieg! Co do bazy to sama szukam idealnej... Mam z Essie i z Essence ale żadna mi nie odpowiada w 100% bo i tak mam odbarwiona płytkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze strasznie ciężko znaleźć coś co by spełniało swoją rolę :(

      Usuń
  10. JA od jakiegoś czasu stosuję OPI Envy jako bazę i jestem bardzo zadowolona, nie mam zażółconych paznokci jak po tanich podkładach. Naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pomoc, będę musiała w nią zainwestować, gdyż moje nie dają sobie rady :(

      Usuń
  11. Piękny kolorek...:)
    Nie używam baz więc nie pomogę, traktuję swoją płytkę kostką polerską. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A myślałam, że nie mogę bardziej zachorować na ten lakier... jeśli umrę za nim z tęsknoty to Twoja wina ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) hehe ... lepiej nie bo będę miała Cię na sumieniu :)

      Usuń
  13. śliczny jest ; )
    bardzo mi się podoba ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm ładny, ale nie na moje pazurki, trzymam się z dala od tych odcieni ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek jest cudny, taki neonowy i żywy, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do spisu blogów

    http://spis-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor piękny, sama chętnie zobaczyłabym go w swojej kolekcji :) Na odbarwioną płytkę doraźnie polecam polerkę, sama rzadko używam bazy. Jedyną, jaką miałam była Essie Fill the Gap, niezła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszałam, że polerka pomaga, ale kurcze ja takiego "sprzętu" nie posiadam :( ... koniecznie muszę zakupić :D

      Usuń
  18. Eveline - natychmiast bielsze i piekniejsze paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam bazę diamentową z Mollon i sprawuje się nieźle :)

    Co do lakieru to mam podobny kolorek i go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniały kolorek !! też mnie zachwycił :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest piękny :) BAzy niestety nie polecę, bo jestem w trakcie testowania tej z Kinetics. Niestety użyłam jej tylko raz, więc nic na jej temat powiedzieć nie mogę. Wcześniej miałam bazę z odżywką Essie Grow Stronger i to jednak wielka porażka. Miałam wrażenie to zwykły bezbarwny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam bazę z Manhattan i jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor! Cieszę się, że mam ten lakier! :)

    Ja przez prawie rok używałam Essie Nourish Me i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny koor :) mam nadzieje, że przywołasz nim wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jeśli masz pożółkłe paznokcie, polecam: http://lidzia007.blogspot.com/2012/03/pazurkowe-spa-kapiel-wybielajaca.html
    ja skorzystałam i naprawdę ładnie wybiela, oczywiście nie od razu, ale uważam, że efekt jest widoczny.
    Ja osobiście używam odżywki diamentowej EVELINE i aż tak żółtych paznokci nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny lakier :D a co do bazy to jak na razie polecam eveline 8w1

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja używam z Eveline a kolor lakieru świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny różyk :) ja używam odżywki eveline diamentowej i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja polecam nail teka. wyrównuje nierówności na płytce. szybko schnie i prawie zawsze chroni przed przebarwieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślałam, że będzie ciemniejszy, ale i tak ładny :) Ja także ciągle poszukuję idealnej bazy...obecnie stosuję Eveline

    OdpowiedzUsuń
  31. słodki :) śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń


  32. zostałaś otagowana u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kolor!! Uwielbiam Twoje paznokcie, są takie zadbane, zazdroszcze : <

    OdpowiedzUsuń
  34. Taki cukierkowy :) Ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba wszystkie lakiery opi z suzi w nazwie są piękne. możesz spróbować jako bazy inglot nail whitener. na pewno żaden kolor nie złapie się paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie odkurzyłam starego Inglotka i od kilku dni tylko jego używam jako bazy :) mam nadzieję, że da radę :)

      Usuń
  36. Zostałaś otagowana u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor przepiękny! Ostatnio używam bazę z essence studio nails 24/7 i jest nawet ok.:)

    OdpowiedzUsuń