♥ OPI "Can't Find My Czechbook" oraz Golden Rose JJ nr.119 + a'la zdobienie ♥


Witajcie kochane :)

Dziś coś na szybkiego, czyli manicure w kolorach błękitu z bardzo minimalistycznymi kwiatkami. 
Jestem z niego cholernie niezadowolona, a dokładniej to z tych pączków kwiatków, gdyż wyszły nie tak jak chciałam, a wszystko to przez pośpiech, ale cóż ... człowiek uczy się na błędach. 

Nieszczęsne pączki wykonałam farbkami akrylowymi.
Lakier brokatowy to Golden Rose Jolly Jewels nr. 119



OPI "Can't Find My Czechbook"
EURO CENTRALE 

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: bardzo dobre
Cena: ok. 42zł/15ml ; 13zł/3,75ml
Czas schnięcia: umiarkowany
Pojemność: 3,75ml
Konsystencja: średnia w stronę rzadkiej
Opakowanie: szklane
Pędzelek: mały, wąski
Dostępność: Allegro
Ogólna ocena: 5/5 




Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

32 komentarze:

  1. ogolnie bardzo mi sie podoba zwlaszcza ten z GG :D ale te kwiatki czy co to jest jakos nie bardzo :P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny połączenie i wzorek też ładny. Troszkę wygląda jak pawie oczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, zazdroszcze talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejadły mi się już JJ - ale to i lepiej dla mojego portfela. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to confetti jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podoba mi sie połączenie tego błękitu z GR JJ ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten lakier golden rose :P

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi podobają się Twoje kwiatki - sam opik już nie bardzo, ale z kwiatkami już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ten OPIk ma piękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  10. kwiatki też ładne wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie:) też dzisiaj zakupiłam dokładnie ten sam lakier Golden Rose ( przynajmniej tak mi się wydaje) i już się ni emogę doczekać 1 użycia :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę cię okłamywać, kwiatki mi się mało podobają, za to połączenie tego pięknego błękitu z Jolly super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak mi ;) ale już je zmyłam :D

      Usuń
  13. Aleeeeee mi się podoba to połączenie OPI i GR !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten OPI i GR to połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, jakie pozytywne pazurki! :D Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. No te kwiatki to rzeczywiście dostrzegłam dopiero jak przeczytałam że to kwiatki...ale nie ma sie czym przejmować, takie zdobienie naprawde wymaga cierpliwości i precyzji :) mi kropki równe nie chcą wyjść a co dopiero kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam błękity, a w połączeniu z tym jj jak dla mnie jest mega!!

    OdpowiedzUsuń
  18. No co .. tulipany jak tulipany.. ładne:) razem też wszystko super.. chociaż nie jestem fanką niebieskiego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten JJ wygląda przecudnie na tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jolly Jewels pięknie się prezentuje:) zdobienie też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. błękit super a z brokatem wręcz bosko wygląda!

    OdpowiedzUsuń