♥ Obiecany Revlon nr. 095 "Facets of Fuchsia" ♥

Witajcie :) 

Tak jak obiecałam oto długo wyczekiwany przez Was post dotyczący lakieru Revlon nr. 095 "Facets of Fuchsia" :) 
Podchodziłam do tego lakieru z wielkim dystansem, gdyż obawiałam się, że lakier ten będzie miał słabe krycie i będzie znacznie odbiegał od koloru w buteleczce,  ale całe szczęście myliłam się :) ... lakier jest fantastyczne!  Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć jego dwie grubsze warstwy.

Całość moim zdaniem prezentuje się bardzo elegancko, jest to jeden z moich najlepszych zakupów. 
Zatopiony w lakierze brokat oraz plasterki miodu są świetnie widoczne i w żadnym stopniu nie są odczuwalne na płytce paznokciowej. 


Revlon nr. 095 "Facets of Fuchsia"

Warstw: 2 grubsze
Wykończenie: glitter 
Krycie: średnie
Cena: 19,99zł/ w promocji 9,99zł
Czas schnięcia: jak na brokat dość szybko
Pojemność: 14,7ml
Konsystencja: średnia 
Opakowanie: szklane
Pędzelek: mały, wąski
Dostępność: Hebe
Ogólna ocena: 5/5


 i na koniec zbliżenie na brokacik  ...... 



Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

59 komentarzy:

  1. Wspaniały:)! W jakim programie dodajesz te fajne kółka?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest fenomenalny! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pati przepadłam :( Miałam mieć szlaban na lakiery, ale on mi się strasznie podoba i chyba się na niego skuszę o ile będzie jeszcze dostępny u mnie w Hebe.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten fioletowy brokat jest zatopiony w czarnej bazie czy baza to inny lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brokat zatopiony jest w czarnym lakierze, tak jak w buteleczce. Nie mam żadnej dodatkowej bazy tylko ten jeden lakier Revlon :)

      Usuń
  5. prześliczny:) dawałaś na niego jakiś top coat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam cieniutką warstwę top coat-u z Sally Hansen.

      Usuń
  6. mam go i uwielbiam :) Ale u mnie na zdjęciach wychodzi kiepsko :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie się prezentuje na czarnym podkładzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko jeden lakier, bez podkładu :)

      Usuń
  8. ale on jest piękny ! wow, idealnie połączenie wymyślił dystrybutor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobny fiolet, czerń mam.... Już wiem jakie będzie moje kolejne zdobienie.
    Genialne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie prezentuje się bardzo ładnie jednak moim zdaniem jeśli pod lakiery nie dobierzemy dobrze bazy to efekt marny, ja na przykład mam ten problem, że nie do końca radzę sobie z tymi wszystkimi brokacidłami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie dobierałam pod niego bazy, na zdjęciach jest tylko sam ten lakier, czyli Revlon nr. 095 Facets of Fuchsia :)

      Usuń
  11. Tak jak przypuszczałam jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie prezentuje się na Twoich pazurkach ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepadłam!!! obłędny lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  14. *.* chcę go! zaraz trafi na wishlistę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny *.* pięknie prezentuje się na twoich paznokciach ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja myślałam, że tylko ja ten cud w Hebe dostrzegłam :D u mnie czaka na malowanie :D ale próby przeszły pomyślnie :) Jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczarował mnie ten lakier. Zastanawiam się jak można mieć tak długie i piękne paznokcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj.... go od zawsze chcę ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie wiem, jak Ty to robisz, ale wszytskie lakiery Revlonu wyglądają u Ciebie zjawiskowo. Ja z nimi nie umiem współpracować, są to w zasadzie jedyne lakiery, które omijam szerokim łukiem :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda niesamowicie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. jeju, zakochałam się w tym lakierze *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny :) brokat świetnie wygląda w połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cud- miód- malina- świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy, ale pewnie użyłabym go dwa razy i przeleżałby w lakierowym pudle. :P

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O bożuniu, niesamowity! *_*
    Zawsze się czaję na takie, ale odpuszczam, bo boję się, że będą słabo kryły albo, że za bardzo (tak, ciężko mi dogodzić :D).

    OdpowiedzUsuń
  27. nie przepadam za takimi lakierami, ale ten wygląda fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zaskoczona kryciem, bo też myślałam, że raczej będzie jak topper, a nie lakier! Efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dziękuję :) Przecudowny lakier, jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny jest ten lakier, jak go spotkam to musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie prezentuję się cudownie:D

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam ten lakier! mam zrobione zdjęcia już od dłuższego czasu ,ale nie podobają mi się bo nie nałożyłam topa :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ołaaaaaaaa, bez podkładu?! Robi na mnie wrażenie ta jego przestrzenność! Jest piękny! Będę na niego czaić, jak nie w sklepie, to w sieci...

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. O mamo! Ja go chcę! Jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń