♥ Moje nowości ... lakiery SPN oraz najnowsza kolekcja Golden Rose JJ :) ♥

Cześć dziewczyny :)
Dziś chciałabym się Wam "pochwalić" moimi ostatnimi lakierowymi zakupami :)

Będąc w salonie, a zarazem hurtowni kosmetyczne Esstetica, czyli w tej, której robiłam kursy  stylizacji oraz zdobienia paznokci, zakupiłam 4szt. pięknych pastelowych lakierów marki SPN. 

Nie wiem jak Wam, ale mi osobiście kolorki strasznie się podobają :) Od dawna marzyłam o takich pastelowych oraz bardzo wiosennych kolorkach i coś tak czuję, że moja przygoda z lakierami SPN tak szybko się nie zakończy :)

... na dzień dzisiejszy mogę śmiało powiedzieć, że doskonale kryją, mają 12ml. pojemności, można je również dostać w wersji mniejszej 4ml. i co widać na załączonych zdjęciach mają prześliczne buteleczki... brawa za ich design :D 


... kolorki prezentują się następująco: 

 Będąc w centrum handlowym nie mogłam przejść obojętnie obok najnowszej kolekcji Golden Rose Jolly Lewels ... jestem totalnie w nich zakochana :) 


... i na próbniku: 

Ostatnio dzięki naszej kusicielce "Nail Mania By Daria" zamówiłam trzy sztuki czarodziejskich lakierów Eclair, które mam nadzieję dziś do mnie dotrą :) .. już nie mogę się doczekać listonosza :) 

Serdecznie pozdrawiam :D 



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

42 komentarze:

  1. wszystkie nabytki piękne. z tych SPN najbardziej podobają mi się dwa z lewej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde te lakiery sa cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a ile kosztują te lakiery SPN?
    są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te które ja posiadam czyli 12ml kosztują 25zł natomiast 4ml są za 12zł :)

      Usuń
  4. te lakier z SPN po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo nie. Ty kusicielko ! :D
    chyba w poniedziałek zajrzę do Estetici :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe zajrzyj mają świetny wybór kolorów :D
      ty ciągle mnie kusisz, więc czasami i ja muszę :D

      Usuń
    2. Ojj tak zgadzam się. Daria to straszna kusicielka :D

      Usuń
    3. Wybaczcie :P

      Musze pojechać obczaić te SPN :P

      Usuń
  6. o jaaaa!
    te buteleczki SPN są naprawdę fajne- wyglądają oryginalnie, a zawartość ma piękne kolory!!! :)
    pokazuj ^^^ |prosi|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro będzie pierwsza próba, więc serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  7. uuu co za słodkości. Ja też chcę :) gdzie można je dostać w sieci? Wiesz może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli pytasz o SPN to np. tutaj: http://sklep.esstetica.com.pl/ :)

      Usuń
  8. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie. Ale kolorki śliczne, idealne na wiosnę:) Czekam na mani z ich udziałem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) już wkrótce pierwsze fotki :)

      Usuń
  9. Wszystkie piękne! Jeszcze masz takie JJ że będą niezłym dodatkiem do tych pasteli SPN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj tak, spróbuję coś pokombinować :)

      Usuń
  10. hym, ja też jakos nie słyszałam o tej firmie, a szkoda bo lakiery wyglądają przepięknie, mają bajeczne odcienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to firma zajmująca się głównie produktami do paznokci żelowych oraz akrylowych :)

      Usuń
  11. a ja kocham JJ 119! wczoraj go kupiłam i bardzo się cieszę! :P
    a o firmie SPN też wcześniej nie słyszałam. ale ładne mają kolory i buteleczki

    OdpowiedzUsuń
  12. 34 i 38 są piękne :) Nie mam jeszcze w swojej kolekcji lakierów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) polecam, mają świetne produkty :)

      Usuń
  13. ło, cudne kolory mają te SPNki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne kolorki, nastrajają optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. JJ fantastyczne :) Nie znam jeszcze firmy SPN ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te pastelowe kolory z SPN! a buteleczki mają obłędne :) z niecierpliwością czekam na mani wykonany tymi cudeńkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz widzę tą firmę SPN, śliczne kolory :) ale naprawdę chyba powinnaś zacząć to leczyć ;) =]

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne pastele!!! a JJ mam oba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ech, jakie ja robię wielkie oczy do tych JJ. U mnie ich nigdzie nie ma ;c

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne pastele - niedługo wiosna ;) juuuuupiiiii !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O lakierach SPN zupełnbie nie słyszałam, ale rzeczywiście są prześliczne!
    Natomiast jeśli chodzi o JJ... No, muszę powiedzieć, że znów są udane!
    A Daria kusi niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne wiosenne kolorki! :) gdzie znajduje się Estetica?

    OdpowiedzUsuń
  23. Oszaleje, wszędzie pastele i to takie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te z GR są prześliczne, ale mi się nie udało jeszcze ich znaleźć!! Chyba w końcu odwiedzę allegro i tam zaszaleję ;P
    cudne kolorki,a te pastelowe...kuszą!!! a miałam sobie zrobić odwyk! i jak wytrwać przy takich kusicielkach?? ;/

    OdpowiedzUsuń